logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۶۰۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

مردم با وجود مشکلات متعدد پای نظام هستند

مردم-با-وجود-مشکلات-متعدد-پای-نظام-هستند
امام جمعه ماهنشان گفت: مردم شهرستان ماهنشان با حضور بیش از ۷۱ درصدی ثابت کردند با وجود مشکلات متعدد پای نظام، انقلاب و رهبری هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: مردم شهرستان ماهنشان با حضور بیش از ۷۱ درصدی ثابت کردند با وجود مشکلات متعدد پای نظام، انقلاب و رهبری هستند و با انتخاب نماینده منتخب با ۵۲/۵ درصد در استان و کشور افتخار آفریدند و در کنار آن رقابتی سالم و اخلاقی انجام گرفت.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: باید مسئولین استانی و کشوری توجه کنند که مردم ماهنشان با تمام مشکلات متعدد در پای نظام و انقلاب و رهبری ثابت قدم هستند و اینک نوبت مسئولین است که به مشکلات این مردم رسیدگی نمایند.

امام جمعه ماهنشان گفت: انتخابات یازدهم اسفند با همه فرازها و فرود‌هایش پایان یافت و برنده اصلی این انتخابات مردم و بازنده آن جبهه استکبار بود.

وی عنوان کرد: چهار راهبرد مورد مطالبه رهبر معظم انقلاب در شهرستان ماهنشان به طور کامل محقق شد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری بیان کرد: دو راهبرد امنیت و سلامت با برنامه‌ریزی خوب مسئولین و مجریان در همه سطوح رده‌های برقراری امنیت و برگزاری کم نقص انتخابات به حمدلله در تراز مطلوب انجام شد. 

وی تصریح کرد: در بعد امنیتی هم شاهد انتخابات امن به معنای واقعی بودیم و در بعد سلامت هم شاهد انتخابات سالم بودیم.

امام جمعه ماهنشان خاطر نشان کرد: در این میان نباید از نقش مهم، موثر و بی‌بدیل صدا و سیما غفلت کرد که هم در ایجاد شور انتخاباتی و هم در معرفی نامزدها تاثیر بسزایی داشتند.

وی اظهار کرد: صدا و سیما از طرف دیگر سطح آگاهی عمومی را افزایش داد و در راهبرد مشارکت شهرستان ماهنشان سنگ تمام گذاشت‌.

 حجت‌الاسلام علی‌اکبری تاکید کرد: خود سوزی خلبان آمریکایی یک ضربه بزرگ به آمریکا بود و آبروی آمریکا را برد و این حادثه در دنیا وسعت زیادی پیدا کرد و طوفان‌های متعددی را به پا نمود.

وی تصریح کرد: از جمله این طوفان‌ها، طوفان غم و غصه، طوفان غضب، طوفان همدلی و همدردی طوفان تعصب و طوفان اعتراض بود، این حادثه بعد از وتو آمریکا آتش بس غزه بود.

امام جمعه ماهنشان اظهار کرد: آن سرباز در واقع وجدان بشری را آتش زد و در میان سوختن و درد فراوان فریاد می‌زد زنده باد فلسطین.

 وی ادامه داد: چه زیباست یک بلوار یا یک خیابان بنام این افسر و خلبان آمریکا گذاشته شود تا در تاریخ برای همیشه ماندگار شود.

حجت‌الاسلام علی‌‌اکبری عنوان کرد: جنایت صهیونیست‌ها در خیابان الرشید غزه سبب شد افرادی که در صف غذا و کمک‌رسانی ایستاده بودند که منجر به شهادت ۱۱۲ نفر انسان گرسنه شد.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها بعد از کشتن با تانک از روی این افراد عبور کردند، این جنایت محکوم است و در تاریخ بی‌نظیر است.

امام جمعه ماهنشان تصریح کرد: عوام فریبی آمریکا در غذا دادن خیلی محدود به مردم مظلوم و گرسنه فلسطین ننگ دیگری بر پیشانی بشریت است.

 وی گفت: یکشنبه بیستم اسفند روز راهیان نور را گرامی می‌داریم، این طرح مبارکی است جهت آشنا کردن جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری خاطر نشان کرد: الگو‌‌سازی خوب برای جوانان و نوجوانان نیز از تاثیرات طرح راهیان نور است.

وی ابراز کرد: درجهت بهتر اجرا شدن طرح راهیان نور همه وظیفه دارند تلاش کنند تا تعداد بیشتری از جوانان و نوجوانان عازم مناطق جنگی شوند و از آنجا بازدید کنند.

این مسئول یاد آور شد: سه‌شنبه بیست و دوم اسفند حلول ماه مبارک رمضان است و شرف تقارن زمانی بهار طبیعت با ماه رحمانی رمضان فرصت خوبی برای سلوک انسان به هدف خلقت است.

امام جمعه ماهنشان افزود: در این راستا از همه هیأت امنای مساجد و علما و مبلغین و مسئولین فرهنگی می‌خواهم تا با تمام توان وارد میدان شوند.

وی خاطر نشان کرد: ماه رمضان امسال با بهترین روزهای سال همزمان است و باید به بهترین صورت برگزار شود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری گفت: سه شنبه بیست و دوم اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی بر تاسیس بنیاد شهید در سال ۱۳۵۸ را گرامی می‌داریم.

وی تصریح کرد: شهدا سرمایه هستند و از دست نمی‌روند بلکه به دست می‌آیند، وظیفه همگانی تلاش برای زنده نگه داشتن نام و راه شهیدان است.

امام جمعه ماهنشان بیان کرد: بهترین روش استفاده از شیوه‌های هنری که تاثیرگذارترین روش برای زنده نگه داشتن نام شهدا است.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: هفته منابع طبیعی و هفته احسان نیکوکاری را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر