logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۶۰۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

حضور مردم در انتخابات تیری در چشم دشمنان بود

حضور-مردم-در-انتخابات-تیری-در-چشم-دشمنان-بود
امام جمعه زنجان با بیان اینکه بنا به فرموده رهبری کسانی که در این انتخابات شرکت کردند رای آوردند و کسانی که رای نیاوردند تکلیف خود را انجام دادند گفت: حضور مردم در این انتخابات تیری در چشم دشمنان بود و تمامی برنامه‌های دشمنان را به ‌یاس تبدیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز شهر زنجان به حماسه حضور مردم در ۱۱ اسفند اشاره کرد و افزود: رهبری فرمودند؛ مجلس خبرگان در انتخاب خود هیچگاه از اصول ثابت جمهوری اسلامی غفلت نکند. 

بیشتر بخوانید

وی به روز ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: مساجد کانون دین، انقلاب و سنگر اسلام است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مسلمانان باید با حضور، عبادت و ایمان خود این سنگر را نگهدارند تصریح کرد: البته با جاذبه‌هایی باید جوانان را به سمت مساجد کشاند.

وی با تاکید بر اینکه امام جمعه خیمه مسجد است و خدمتگزاران، مدیران باید بستر را برای جذب بیشتر جوانان در مساجد فراهم کنند خاطرنشان کرد: پایگاه‌های مقاومت کانون‌‌های  مساجد بهترین مکان برای جذب گروه هدف هستند.

آیت‌الله خاتمی به روز ۱۹ اسفند سالروز عملیات غرور‌آفرین بدر اشاره کرد و ادامه داد: شهادت سرداران سرلشکر عاشورا شهیدان باکری و بزرگانی همانند شهید خرازی و همت را در خود جای داده است.

وی همچنین به روز راهیان نور اشاره و لزوم اهمیت به این موضوع را خواستار شد و اظهار داشت: ملت ایران هشت  سال قهرمانانه در مقابل دشمن ایستاده‌اند و نزدیک به ۲۲۰ هزار شهید تقدیم این انقلاب شده است.

امام جمعه زنجان تاکید کرد: بر اینکه دفاع مقدس قصه، مجد، افتخار، عظمت و برجسته‌ترین فراز تاریخ انقلاب اسلامی است و نباید فراموش شود.

وی به تاسیس بنیاد شهید نیز اشاره کرد و گفت دشمن با برنامه‌های مختلف درصدد دور کردن مردم از شهید و شهدا هستند می‌خواهد حتی آن را به ضد ارزش تبدیل کند این در حالیست شهدا اصل فراموش نشدنی ملت ایران است.

آیت‌الله خاتمی همچنین به هفته منابع طبیعی نیز اشاره کرد و گفت: آب و خاک و هوا زنجیروار به هم مرتبط هستند و در این میان درختکاری از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر