logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۵۹۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ در گفتگوی تخصصی با خبرنگار موج‌رسا:

خسارات بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی به روز می‌شود

خسارات-بازنشستگان-و-مستمری-بگیران-تامین-اجتماعی-به-روز-می‌شود
مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ با بیان اینکه خسارات بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تا هفته‌های آتی به روز خواهد شد گفت: دلیل نارضایتی‌های صورت گرفته به خاطر این است که پرداختی‌های خسارت برای افراد تحت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ ازطرف خود صندوق بازنشستگی کشور است.

علیرضا نمازی در گفتگو با پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ شرکتی است که زیر مجموعه‌ای از بیمه سلامت کشور بوده و در حوزه تکمیلی، بیمه تکمیلی فعالیت خاص و ویژه دارد گفت: سعی بر این است تعداد قرار دادها بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ  بیشتر شود و از مردادماه سال 1402 قریب به  3 هزار نفر به آمار بیمه تکمیلی آتیه سازلان حافظ اضافه شده است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: شرکت آتیه سازان حافظ دراصل بازوی نظارتی بیمه سلامت و تنظیم کننده نرخ بیمه تکمیلی درمان در کشور است و جایگاه ویژه در بحث هزینه‌ها و می‌توان گفت که کمک حال مردم است.

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ عنوان کرد: حدود هشت میلیون نفر بالای 95 درصد بازنشسته حساب کاربری در بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ است که خدمت به صندوق بازنشستگی و مبلغ بیمه تکمیلی با توجه به درخواستی که داده شده و جزو اولویت است. 

نمازی گفت: تعهدات شرکت آتیه سازان حافظ در قبال بیمه تکمیلی مشخص شده و در سایت کانون نیز دراین مورد مواردی بارگذاری شده، مراکزی که شرکت آتیه سازان حافظ قرار داد دارد افرادی که بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ هستند هیچ هزینه‌ای بابت درمان و معالجه پرداخت نمی‌کنند از این رو سقف قرار دادها مشخص شده است.

وی تاکید کرد: مراکزی که شامل قرارداد بیمه آتیه سازان نیستند افراد برای انجام خدمات درمانی مراجعه می‌کنند هزینه را پرداخت و بعدا هزینه‌های پرداخت شده طبق اسناد پزشکی پس از بررسی‌های لازم در قالب خسارت به فرد تحت درمان پرداخت می‌گردد.

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ عنوان کرد: دلیل نارضایتی‌های صورت گرفته به خاطر این است که پرداختی‌های خسارت برای افراد تحت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ  ازطرف خود صندوق بازنشستگی کشور می‌باشد و این شرکت در این مورد با چالش‌هایی روبرو بوده است. 

نمازی ابراز کرد: لازم به ذکر است در استان زنجان تا اسفندماه سال 1402 خسارت‌های مربوطه به افراد تحت بیمه تکمیلی آتیه سازان پرداخت شده است و تا هفته آینده سعی بر این است تمام مشکلات مربوطه در این زمینه حل و فصل شود و خسارات  بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تا هفته‌های آتی به روز خواهد شد. 

وی اضافه کرد: یکی از نقش‌های آتیه سازان تعدیل نرخ حق بیمه برای بیمه شدگان در این گروه است و آتیه سازان بدنبال خدمت‌رسانی بوده و بدنبال سود نیست و هدف اصلی خدمت به مردم از جمله بازنشستگان بوده و بزرگترین رسالت ما حمایت از بیمه شدگان جهت جلوگیری از به چالش افتادن بیمه شدگان است.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر