logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۵۳۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان خبر داد:

وجود ۳۸ هزار نفر بیمه‌پرداز فعال صندوق بیمه اجتماعی در زنجان

وجود-۳۸-هزار-نفر-بیمه‌پرداز-فعال-صندوق-بیمه-اجتماعی-در-زنجان
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان با اشاره به اینکه ۵۸ هزار نفر در استان بیمه شده صندوق اجتماعی کشاورزی هستند، گفت: ۳۸ هزار نفر از اعضای صندوق جزو اعضای فعال هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محمد اسماعیلی امروز در نشست خبری که به صورت آنلاین با مدیر عامل صندوق برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در استان زنجان ۵۸ هزار نفر بیمه شده صندوق اجتماعی کشاورزان بوده که ۷۰ درصد آن‌ها سرپرست خانوار هستند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه از آمار مذکور ۳۸ هزار و ۶۰۰ نفر جزو بیمه‌پردازان فعال هستند، گفت: ۶ هزار و ۱۰۰ نفر از مستمری بگیران به طور ماهانه حقوق دریافت می‌کنند و شامل مستمری بازنشستگی، مستمری بگیران فوتی و از کارافتادگی هستند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان با بیان اینکه میزان وصول بیمه در مدت ۱۰ ماهه جاری، ۷۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود، گفت: میزان پرداختی حقوق ۶۳ میلیارد تومان بوده است.

وی اذعان کرد: دفتر صندوق بیمه اجتماعی در مرکز آببر، هیدج و گیلوان امسال در استان افتتاح شده است.

اسماعیلی بیان کرد: نرخ پوشش جامعه هدف در استان از رتبه ۱۱ به رتبه ۸ رسیده است.

وی گفت: به مناسبت دهه فجر نهضت میز خدمت به راه انداخته شد و حداقل ۸۰ میز خدمت نیز فعال شد.

وی به میانگین سنی بیمه‌شدگان صندوق که ۴۶.۷ سال است نیز اشاره کرد و گفت: میانگین سطح بیمه‌پردازی در استان ۶ است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: تاکنون یک هزار و ۴۷۳ نفر از اعضای این صندوق خدمات نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان نسبت پشتیبانی بیمه‌ای استان زنجان را ۶.۶ نفر اعلام کرد و گفت: یعنی به ازای ۳۸ هزار و ۴۰۰ نفر بیمه‌پرداز فعال، ۶.۶ نفر مستمری‌بگیر در استان وجود دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر