logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۵۹۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر؛

کشف 7 ميلياردی روغن موتور احتکار شده در ابهر

کشف-7-ميلياردی-روغن-موتور-احتکار-شده-در-ابهر
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف بيش از 500 حلب روغن موتور خارج از شبکه توزيع به ارزش 7 ميليارد ريال در شهرستان ابهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری پلیس استان زنجان، هادی نوروزی در تشريح اين خبر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ابهر با اشراف پيرامونی خود از احتکار مقادير قابل توجهي روغن موتور خودرو در انبار يک باب منزل در شهرستان ابهر مطلع و بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقيقات تخصصي و کسب اطمينان از درستي موضوع طی هماهنگي با مرجع قضائی، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر محل را مورد بازرسی قرار دادند که در نتيجه اين عمليات تعداد 486 حلب انواع روغن موتور و 16 عدد گريس احتکار شده را کشف کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر ارزش روغن موتورهای مکشوفه را برابر ارزيابی کارشناسان مربوطه 7 ميليارد ريال اعلام نموده و تصريح کرد: انبار موصوف در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارها ثبت نبوده که در اين رابطه يک نفر دستگير و به همراه پرونده برای رسيدگی قانوني به جرم تحويل مرجع قضائي شد.

نوروزی در خاتمه با اشاره به قاطعيت پليس برای برخورد با محتکران کالاهای اساسي و مورد نياز جامعه خاطر نشان کرد: از شهروندان می‌خواهيم در صورت اطلاع از هرگونه احتکار کالا و يا فعاليت‌های غير قانوني ديگر  مراتب را  از طريق تماس با  مركز فوريت‌های پليسي 110 به ماموران پليس اعلام كنند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گيرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر