logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۵۹۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ابهر:

حرکت آبیاری فضای سبز ابهر به سمت مکانیزه شدن است

حرکت-آبیاری-فضای-سبز-ابهر-به-سمت-مکانیزه-شدن-است-
شهردار ابهر گفت: تلاش ما بر این است که برای مقابله با بحران کم‌آبی از روش سنتی آبیاری فضای سبز به سمت مکانیزه شدن حرکت کنیم.

رضا حیدری در حاشیه مراسم روز درختکاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه توجه به محیط زیست و داشتن زندگی سالم جزو اولویت‌ها و نیازهای اساسی جامعه بشری است، گفت: آب، خاک و هوا نیز جزء نیازهای ضروری انسان‌هاست که در نهایت وظیفه شهرداری در قبال این موضوعات این است که به فضای سبز داخل شهر چه در بحث حفظ و نگه‌داری و چه بحث ایجاد فضای سبز توجه ویژه داشته باشد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شهرستان ابهر نیز همانند سایر استاهای کشور از کم‌آبی رنج می‌برد، ادامه داد: برای حل این مشکل نیز با همت شورا و شهرداری در تلاش هستیم آبیاری فضای سبز شهر از حالت سنتی خارج شده و به سمت مکانیزه شدن حرکت کند که امیدواریم برای سال بعد در این حوزه بتوانیم اقدامات مثبتی رقم بزنیم.

حیدری شهردار ابهر با توضیح اینکه از برنامه‌هایی که تا پایان سال داریم غرس ۶ هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر است، ادامه داد: گل‌کاری سطح شهر و کاشت درختچه‌های تزئینی نیز از دیگر اقدامات است.

شهردار ابهر از آغاز ساماندهی ورودی شهر در تمامی حوزه‌ها از جمله مباحث عمرانی، روشنایی و فضای سبز خبر داد و متذکر شد: تمام این موضوعات نیاز اصلی شهر است.

حیدری با تأکید بر این مطلب که بارها گفته‌ام که خدمت‌گزار مردم هستم، تصریح کرد: کارهایی که اتفاق می‌افتد وظیفه ماست و ما وظیفه داریم بیشتر از این به مردم خدمت کنیم زیرا شهر ما و شهروندان ما لیاقت بیشتر از این دارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر