logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۵۹۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار ابهر:

پرهیز از حاشیه از اولویت‌های کاری شهرداری ابهر است

پرهیز-از-حاشیه-از-اولویت‌های-کاری-شهرداری-ابهر-است
شهردار ابهر گفت: پرهیز از حاشیه یکی از اولویت‌های کاری شهرداری ابهر است و در شهرداری دنبال کار مفید و مؤثر و خدمت صادقانه به مردم هستیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» رضا حیدری در جلسه معارفه شهرداری ابهر با تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر ابهر بابت اعتماد دوباره برای تصدی پست شهرداری ابهر، عنوان کرد: مسئولیت امانتی است که برای خدمت‌گذاری مردم به مسئولان سپرده شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در هر پست و جایگاهی که باشم سرباز ولایت و خادم مردم هستم، افزود: تمام تلاش خود را در راستای پیشبرد اهداف شهر و خدمت به مردم به کار خواهم بست.

حیدری با اشاره به اینکه نیروی انسانی سرمایه هر شهر و سازمانی به شمار می‌رود، متذکر شد: توجه به این موضوع باید به عنوان یکی از اولویت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با تقدیر از سیدکیانوش حسینی سرپرست شهرداری ابهر که طی این مدت اقدامات خوبی در شهر انجام داد، گفت: از اعضاء شورا نیز کمال تشکر را داریم که همواره در کنار شهرداری هستند.

حیدری با توضیح این مطلب که شهر ابهر از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است، متذکر شد: هر چند زحمات زیادی برای توسعه شهر ابهر کشیده شده اما وضعیت موجود برازنده شهروندان ابهری نیست.

شهردار ابهر با یادآوری اینکه پرهیز از حاشیه یکی از اولویت‌های کاری است، تصریح کرد: در شهرداری دنبال کار مفید و مؤثر و خدمت صادقانه به مردم هستیم.

وی تسهیل و تسریع در کار ارباب رجوع و همچنین تکریم ارباب رجوع را از دیگر اولویت‌های شهرداری برشمرده و ادامه داد: اعتمادسازی در شهرداری و بحث انضباط مالی و اداری نیز از دیگر مواردی است که در شهرداری با جدیت دنبال خواهد شد.

شهردار ابهر با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات، بیان کرد: هر چه مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف بالا رود شاهد افزایش اقتدار کشورمان خواهیم بود که این موضوع از تأکیدات مقام معظم رهبری نیز به شمار می‌رود.

حیدری با اشاره به اینکه شهر ابهر نیاز به زیرساخت دارد که در برنامه‌ریزی‌ها به این موضوع توجه ویژه وجود دارد، تصریح کرد: توجه به وضعیت معیشت همکاران نیز از موضوعاتی است که به آن توجه ویژه وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر