logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۵۹۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر:

پروژه سردرب ورودی شهر ابهر کلنگ‌زنی شد

پروژه-سردرب-ورودی-شهر-ابهر-کلنگ‌زنی-شد
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: پروژه سردرب ورودی شهر ابهر با اعتبار در نظر گرفته شده برای فاز اول این ورودی مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.

سعید بهاوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به کلنگ‌زنی احداث سردرب ورودی شهر که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام‌ شد، گفت: از آنجایی که ابهر دروازه ورود به استان است ورودی این شهر زیبنده شهروندان نیست.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این کلنگ‌زنی با حضور سرپرست شهرداری، معتمدین و اعضای شورای اسلامی شهر ابهر به زمین زده شد، ادامه داد: اعتبار در نظر گرفته شده برای فاز اول این ورودی مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

بهاوری با بیان این که نماد این سردرب الهام گرفته از قلعه تپه ابهر است، گفت: ابهر یکی از شهرهای تاریخی استان است و قلعه تپه هویت ابهر به شمار می‌رود.

وی با اشاره به نقش پررنگ ورودی‌های زیبای شهرها در جذب گردشگر، اضافه کرد: هر چه ورودی شهرها زیباتر باشد گردشگران به بازدید از شهرها رغبت بیشتری پیدا می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با بیان اینکه ورودی هر شهرستان به عنوان پیشانی آن شهر مورد توجه و دقت مسافران و رهگذران است که باید نسبت به زیباسازی و بهسازی آن اقدامات اساسی صورت گیرد، گفت: ورودی هر شهر باید طبق ضوابط شهری به گونه‌ای طراحی شود که با جذابیت تمام نشان‌دهنده ویژگی‌های آن شهر باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر