logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۳۴۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر خبر داد:

برگزاری آیین افتتاح آموزشگاه‌های روستاهای کلنگرز و برزابیل

برگزاری-آیین-افتتاح-آموزشگاه‌های-روستاهای-کلنگرز-و-برزابیل
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: آیین افتتاح آموزشگاه‌های روستاهای کلنگرز و برزابیل با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

مجید مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: این مدارس در راستای تحقق سند تحول و سیاست‌های دولت مردمی مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم احداث شدند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش نیز به‌ عنوان نقشه راه، بارها به مناسب‌سازی فضای کالبدی مدارس تأکید شده، به‌ طوری‌ که ساماندهی فضای کالبدی بر اساس شرایط اقلیمی و بومی برای استفاده بهینه از امکانات و منابع صورت گیرد.

مرادی تصریح کرد: آموزشگاه شهید روح‌الله عجمیان در زمینی به مساحت ۲۷۰ متر مربع، دارای یک کلاس با ساختمان آموزشی به مساحت ۵۷ مترمربع، با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و آموزشگاه عبیدزاکانی در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع، دارای ۲ کلاس با ساختمانی به مساحت ۹۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی(طرح شهید رضا پناهی) و با مشارکت بنیاد برکت احداث شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: دانش‌آموزان روستای برزابیل مدت ۱۰ سال به صورت روزانه جهت تحصیل به مدارس شهری رفت و آمد داشتند و خطرات احتمالی مسیر سبب نگرانی خانواده‌ها بود که با احداث مدرسه و اختصاص معلم به این روستا، دانش‌آموزان و خانواده‌ها آرامش خاطر بیشتری در رابطه با امور تحصیلی خواهند داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر