logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۵۹۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
بیانیه؛

پیام قدردانی فرمانده سپاه ناحیه ابهر و مسئول نمایندگی ولی فقیه از حماسه مردم در انتخابات

پیام-قدردانی-فرمانده-سپاه-ناحیه-ابهر-و-مسئول-نمایندگی-ولی-فقیه-از-حماسه-مردم-در-انتخابات-
فرمانده سپاه ناحیه ابهر و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر ضمن تقدیر از حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ، پیام مشترک صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» فرمانده سپاه ناحیه ابهر و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر ضمن تقدیر از حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، پیام مشترک صادر کردند. در متن این پیام آمده است:

بیشتر بخوانید

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر ملت شهیدپرور ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و غیور شهرستان ابهر به‌رغم تلاش و‌ هجمه تبلیغاتی و رسانه‌ای در جهت ایجاد فاصله بین مردم و نظام اسلامی و بی‌رونق ساختن انتخابات ، با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی، معجزه‌ای خلق کردند در قامت حماسه شور و شعور و عشق به ولایت تا از پس این حماسه تاریخ‌ساز بار دیگر دشمن روسیاه شود و تمام معادلات آن نقش برآب شود .

ملت شهید پرور ایران اسلامی با حضور در انتخابات ، آیه شریفه  «يَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْديهِم» را به صورت عملی تفسیر کردند تا دشمن بداند دست خدا بالاتر از تمام دست ها و پشتیبان این نظام و کشور است و به رغم فتنه‌ها و توطئه‌های آنها پرچم عشق ولایت با عنایات پروردگار و حضور حداکثری مردم ایران اسلامی همواره در اهتزاز خواهد بود .

لذا ضمن تشکر از مردم همیشه در صحنه شهرستان ابهر انتخاب دکتر منصور علیمردانی به عنوان نماینده ابهر، خرمدره و سلطانیه در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی، را تبریک عرض کرده و از خداوند متعال توفیق روزافزون در خدمت به مردم و انقلاب و آرمان‌های والای امامین انقلاب اسلامی را برای ایشان خواستاریم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر