logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۵۹۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان:

دور دوم انتخابات مجلس اردیبهشت 1403 برگزار می‌شود

دور-دوم-انتخابات-مجلس-اردیبهشت-1403-برگزار-می‌شود
سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: بر اساس نتایج نهایی، انتخابات دو حوزه انتخابیه در استان زنجان به دور دوم کشیده شد و بر اساس اعلام وزارت کشور دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ابوالفضل رفیعی در گفتگوی ویژه شبکه اشراق اظهار داشت: بر اساس نتایج نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، انتخابات دو حوزه انتخابیه در استان زنجان به دور دوم کشیده شد و بر اساس اعلام وزارت کشور دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه منصور علیمردانی با ۲۳ هزار و ۸۶۴ رای به عنوان منتخب مردم این حوزه شناخته شد.

سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود سید جمال موسوی با ۲۰ هزار و ۸۲۱ رای به مجلس دوازدهم راه یافت.

وی اذعان کرد: در حوزه انتخابیه زنجان و طارم مصطفی طاهری با ۴۶ هزار و ۵۶۸ رای به عنوان منتخب نخست این حوزه انتخابیه مشخص و نبی‌اله محمدی با ۲۶ هزار و ۶۷۰ رای و محمد اسماعیلی با ۱۹ هزار و ۱۶۶ رای در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.

رفیعی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه خدابنده سعید رفیعی با ۱۷ هزار و ۳۶ رای و احمد بیگدلی با ۱۴ هزار و ۵۳۰ رای در دور دوم با هم رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر