logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۵۸۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

مردم ایران در بحث دشمن شناسی هوشیار هستند

مردم-ایران-در-بحث-دشمن-شناسی-هوشیار-هستند
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه دشمنان برای عدم مشارکت مردم در انتخابات ماه‌ها است که برنامه ریزی دارند گفت: مردم ایران در بحث دشمن شناسی هوشیار هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام‌ مهدی منصوری در نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با بیان اینکه بحث مهم انتخابات که امروز در سراسر کشور برگزار شده است و امیدواریم مردم با بصیرت ایران اسلامی و ایران قوی یکبار دیگر دشمنان را ناامید کنند گفت: کار امروز دشمن اقتدار،  تهمت زدن و شایعه پراکنی است ودشمنان به خاطر ایستادگی و مقاومت در منطقه زمین گیر شده‌اند. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: امروز همه پیشرفت‌ها و دستاوردها به وسیله مردم و با حضور مردم در میدان اتفاق افتاده است به همین منظور دشمنان سعی دارند مردم را از نظام و انقلاب جدا کنند.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: امروز هر رای یک تیر به قلب دشمن است و انتخابات و حضور مردم پای صندوق‌های رای برای کشور و انقلاب نظام و مردم افتخار آفرین است و برای دشمنان خطر آفرین است و امروز روز وحدت، آگاهی، زمان شناسی و دشمن شناسی است.

حجت‌الاسلام منصوری ابراز کرد: دشمنان از چندین ماه است که تبلیغات منفی دارند تا میدان خالی باشد اما مردم ایران در بحث دشمن شناسی هوشیار هستند.  

وی اضافه کرد: روز احسان و نیکوکاری و تاسیس نهاد کمیته امداد که در 14 اسفندماه 22 روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد توسط امام راحل تاسیس شده است. 

امام جمعه شهرستان طارم افزود: این نهاد نیز یکی از برکات انقلاب اسلامی است که باید قدر آن را دانست و در نظام جمهوری اسلامی ایران دل‌های مسئولین باید به طور دائم باید برای رفع محرومیت‌ها بتپد.

حجت‌الاسلام منصوری ابراز کرد: 15 اسفندماه روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی است که منابع طبیعی نه فقط به نسل حاضر بلکه به تمامی نسل‌های آینده کشور تعلق دارد و باید به خوبی حفظ و به آیندگان سپرده شود.

وی گفت: برنامه کاشت یک میلیارد نهال درخت در کشور که در شهرستان طارم نیز کاشته شده است باید مراقب بود تا از بین نروند کاشت درخت یعنی پیوند انسان و طبیعت که باید به آن اهمیت داد.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: به مناسبت دهه تکریم برنامه غبار روبی مساجد دهه آخر ماه شعبان در برنامه است که به استقبال ماه رمضان ماه خدا خواهیم رفت.

حجت‌الاسلام منصوری تصریح کرد: مسجد تراز اسلامی پایگاه انسان ساز و آباد کرده دل‌ها است و مساجد مرکز تربیت اسلامی به ویژه جوانان به تمام معنا و در همه ابعاد است.      

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر