logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۵۸۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر خبر داد:

درخشش دانش‌آموز ابهری در چهارمین جشنواره مسابقات جهادگران استان زنجان

درخشش-دانش‌آموز-ابهری-در-چهارمین-جشنواره-مسابقات-جهادگران-استان-زنجان
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: محمدمتین صادقی دانش‌آموز ابهری در چهارمین جشنواره مسابقات جهادگران استان زنجان مقام برتر استانی را کسب کرد.

مجید مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: دانش‌آموز محمدمتین صادقی توانست در چهارمین جشنواره جهادگران استان زنجان، در رشته تصویرسازی دیجیتالی و گرافیک مقام برتر استانی را کسب کند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این دانش‌آموز کم سن و سال‌ترین مقام‌آور استان در این دوره بود و در آیینی که در سالن همایش شهید شهریاری صدا و سیمای مرکز زنجان، با حضور مسئولین استانی برگزار شد با اهدا لوح و هدایایی از این دانش‌آموز تلاشگر تجلیل شد.

مرادی با بیان اینکه در این جشنواره ۶۳۰ اثر از همه مقاطع از جمله اساتید دانشگاه، دانشجوها و دانش‌آموزان شرکت کرده بودند، گفت: شرکت‌کنندگان در ۱۳ بخش از جمله؛ مقاله‌نویسی، تجربه‌نگاری، ایده‌های نو، سرود، موشن‌گرافی، کاریکاتور، شرح حال‌نویسی، شعر، داستان، خاطره‌نویسی و تصویرسازی با هم به رقابت پرداختند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: کسب این موفقیت را به دانش‌آموز تلاشگر این آموزشگاه و جامعه دانش‌آموزی و فرهنگی شهرستان تبریک گفته و موفقیت‌های روزافزون را برای این دانش‌آموز از درگاه خداوند متعال خواستار هستیم.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : سیده مریم افضلی ] [ ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ ]
عرض سلام و خدا قوت دارم خدمتتون، منم از زحمات شما و انتشار اخبار به روز و جدید در سطح شهرستان از شما تشکر و قدردانی میکنم. وهمین طور از مصاحبه هایی که سرکارخانم جعفری بزرگوار انجام دادند. اولیای محمدمتین صادقی هستم
فرم ارسال نظر