logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۴۹۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حضور رئیس مجمع عالی جهادگران کشور:

چهارمین دوره انتخابات مجمع جهادگران استان زنجان برگزار شد

چهارمین-دوره-انتخابات-مجمع-جهادگران-استان-زنجان-برگزار-شد
چهارمین دوره انتخابات مجمع جهادگران استان زنجان با حضور حجت‌الاسلام محسن درستکار، رئیس مجمع عالی جهادگران کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از خبرنگار بسیج زنجان؛ صبح امروز (۲۸ دی ماه) چهارمین دوره انتخابات مجمع جهادگران استان زنجان با حضور حجت‌الاسلام محسن درستکار، رئیس مجمع عالی جهادگران کشور در مرکز تداوم عقیدتی سپاه استان زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

ابتدا این برنامه محسن سهندی، معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان اظهار داشت: استان زنجان به پایتخت شور و شعور حسینی و غواصان دریادل شهرت دارد که امروزه مدال افتخاری برای استان است.

وی با بیان اینکه ریشه این دو شهرت مربوط به مجاهدت مردم شهید پرور استان زنجان است، افزود: مردم زنجان متدین و دیندار و هیئتی هستند.

سهندی با اشاره به اینکه مساجد و پایگاه‌ها مقاومت بسیج داری گروه جهادی هستند و این ظرفیت بسیار قابل تحسین است، گفت: امروز گروه جهادی در تمامی عرصه‌ها وارد شده اند و خدمات شایسته‌ای را به مردم ارائه می‌دهند.  

جهانبخشی، مسئول بسیج سازندگی سپاه استان زنجان اظهار داشت: هدف از برگزاری این برنامه خدمت رسانی بهتر به مردم است. 

وی با بیان اینکه ۱۳۶۶ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده است، افزود: مجمع جهادگران استان زنجان یکی از اولویت‌های مهمی است که می‌تواند در گسترش فرهنگ فعالیت‌های جهادی در استان بسیار موثر باشد. 

جهانبخشی گفت: سازماندهی گروه جهادی بسیار حائز اهمیت است و باید گروه‌های جهادی در سامانه اطلس ثبت نام نمایند.  وی ادامه داد: وظیفه سپاه و بسیج سازندگی حمایت، هدایت و حمایت از مجمع و اقدامات و فعالیت‌های گروه‌های جهادی است که در چارچوبی مشخص فعالیت می‌کنند. 

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی با مسئولین بسیج سازندگی نواحی ارتباط تنگاتنگ داشته و در جلسات هم اندیشی ماهانه حضور داشته باشند که می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد و همچنین بررسی و پیگیری مشکلات نیز هدفمند باشد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر