logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۵۶۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه دندی در گفتگو با موج‌رسا:

انتخابات مظهر وحدت و انسجام ملی است

انتخابات-مظهر-وحدت-و-انسجام-ملی-است
امام جمعه شهردندی با بیان اینکه دشمن در صدد است تا نوجوانان و جوانان کشور ا دچار ناامیدی کنند و مانع حضور آنها در امر انتخابات شود گفت: انتخابات را باید مظهر وحدت و انسجام ملی دانست. .

حجت‌الاسلام حکمت حکیمی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  با بیان اینکه انتخابات در کشور را باید لازمه و نشانه آرامش در جامعه بدانیم انتخابات مایه افتخار است همه مراقب باشیم که انتخابات با شور،  شعف و همچنین مشارکت بالای مردم برگزار شود گفت: نباید فراموش نمود که دشمنان ناامید هستند که بتوانند کشورمان ایران و مردم عزیز اسلامی را از اهداف و آرمان‌های خود دلسرد کنند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف باعث پیشرفت کشور می‌شود و نمونه بارز آن در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه مردم نشون دادند که دشمن هر کاری کرد این مردم رو از حضور در راهپیمایی باز بدارد اما نتوانستند.

امام جمعه شهردندی عنوان کرد: مردم درراهپیمایی 22 بهمن ماه آمدند حضور پیدا کردند خود و اقتدار حضور خود را به جهان نشون دادند و اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشاندند.

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر ابراز کرد: 11 اسفند ماه سال 1402 نیزمانند 22 بهمن ماه همین اتفاق خواهد افتاد یعنی روز رأی‌گیری همه مردم واجدین شرایط رای دادن قطعاً در عرصه حاضر خواهند شد و در چارچوب قانون در رای گیری شرکت خواهند نمود.

وی گفت: سلامت رقابت‌های انتخاباتی از جمله شاخص‌های مهم ترکیب تاکید مقام معظم رهبری است و این انتخابات از سوی مردم  ایران مقتدر و همچنین  از سویی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در اوج اقتدار برگزار خواهد شد. 

امام جمعه شهردندی تاکید کرد:  طبیعتاً مردم به دنبال اصلح  گزینی در میان نامزدهای انتخاباتی هستند تا دنبال افرادی دلسوز و مقید به قانون  در جامعه باشند.

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر تصریح کرد: مشارکت بالا و با نشاط مردم در 11 اسفند ماه یک بار دیگر نقشه‌های استکبار جهانی به ویژه رژیم جنایتکار کودک کش اسرائیل و آمریکای جنایتکار را بر ملا خواهد کرد. 

وی گفت: برنامه دشمن این است که مانع تحقق انتخابات مطلوب نظام اسلامی در جامعه شده و با ایجاد فضایی دوقطبی وحدت و اتحاد در جامعه را هدف قرار دهد ولی ملت ما هوشمند هستند و دشمنان را ناامید خواهند نمود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر