logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۵۶۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه:

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی نظام اسلامی است

انتخابات-مظهر-مردم-سالاری-دینی-نظام-اسلامی-است
فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه با اشاره به انتخابات اسفند ماه گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی نظام اسلامی است.

کریم محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی نظام اسلامی است

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه، انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی با رجوع مستقیم به مردم، از یک سو نشان مردم سالاری نظام و از سوئی اهمیت و نقش رای مردم در اداره و سرنوشت کشور دارد، خاطرنشان کرد: با استقرار نظام اسلامی، بستر مشارکت فعال و اثرگذار مردم برای تحقق عینی حق تعیین سرنوشت، فراهم گردیده و حضور در پای صندوق رای به معنای نه ی بزرگ به مستکبران عالم است، تا چشم طمع به این سرزمین و مردمان آزاده اش نداشته باشند. 

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه با تاکید بر اینکه انتخاب افراد با سلایق گوناگون سیاسی، در برهه های مختلف، نشان از پایبندی واقعی نظام به رای و انتخاب مردم است. گفت: حال که اهمیت رای مردم بر همگان روشن است می طلبد، با حضور در اولین ساعات رای گیری پای صندوق رای و گزینش افراد صالح به استمرار مردم سالاری دینی و حق تعیین سرنوشت استمرار بخشید.

وی با اشاره به اینکه، امروز دشمن با تمام توان خود به صحنه آمده تا مانع از حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات شود، افزود: روشنگری در این زمینه، وظیفه همه اقشار جامعه بوده که البته جهاد تبیین در این راستا از اهمیت مضاعف برخوردار است.

محمدی با بیان اینکه مجلس قوی با نظارت و تصویب قوانین مناسب، بستر رشد و توسعه همه جانبه و سریع کشور را فراهم خواهد کرد، عنوان کرد: مشارکت بالای مردم و انتخاب اصلح موجب تشکیل مجلسی قوی خواهد بود، که در راس امور است.

وی در ادامه با بیان اينکه مردم مومن، شهیدپرور؛ ولایی و انقلابی شهرستان سلطانیه در این انتخابات بار دیگر به مانند ادوار گذشته خوش خواهند درخشید، افزود: همیشه در این شهرستان شاهد مشارکت بالای مردم بودیم، امسال نیز مشارکت بالای مردم عزیز شهرستان، خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه تصریح کرد: سپاه در کنار دیگر ارگان ها و نهادها برای تامین امنیت انتخابات تلاش نموده و با جهاد تبیین و مشارکت بالای مردم، نقشه دشمنان را خنثی و نقش برآب خواهد نمود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر