logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۵۶۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ابهر خبر داد:

پیش‌بینی ۱۰۲ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه

پیش‌بینی-۱۰۲-شعبه-اخذ-رأی-در-حوزه-انتخابیه-ابهر،-خرمدره-و-سلطانیه-
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ابهر گفت: ۱۰۲ شعبه اخذ رأی در مرکز‌ حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه پیش‌بینی شده که از این تعداد ۶۶ شعبه ثابت شهری مشخص شده است.

اکبر طاهری‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» از آماده شدن مقدمات برگزاری انتخابات با شکوه در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: در راستای سهولت رأی‌گیری در چینش صندوق‌ها به گونه‌ای عمل کرده‌ایم که دسترسی آسان و راحت برای همه شهروندان ایجاد شود.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: تعداد ۱۰۲ شعبه اخذ رأی در مرکز حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه پیش‌بینی شده که از این تعداد ۶۶ شعبه ثابت و ۳ شعبه سیار شهری، ۱۳ شعبه ثابت روستایی و ۲۰ شعبه سیار روستایی و از کل این شعبات ۱۳ شعبه ویژه خواهران در نظر گرفته شده است.

طاهری‌زاده با اشاره به برگزاری همایش باشکوهی با همکاری آموزش و پرورش شهرستان ابهر برای رأی اولی‌ها گفت: از همه آحاد مردم شهرستان ابهر دعوت می‌کنیم که در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ شرکت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار گفت: دوره آموزشی ویژه عوامل کلی شعب به تعداد ۹۵۰ نفر در سالن ۹ دی برگزار شد، دوره تخصصی به صورت کارگاهی برای نمایندگان فرماندار، کاربران و ناظر مسئولین نیز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در ۴ کارگاه روز ۲۶ بهمن برگزار شد.

این مسئول افزود: همچنین در راستای غنای آگاهی و افزایش دانش عوامل انتخابات دوره ویژه نمایندگان فرماندار و کاربران مجددا به تعداد ۲۲۰ نفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر