logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۵۶۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

بارش‌های پراکنده در استان زنجان ادامه دارد

بارش‌های-پراکنده-در-استان-زنجان-ادامه-دارد
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای هوا تا آخر هفته به آرامی افزایش می‌یابد گفت: بارش‌های پراکنده در استان زنجان ادامه دارد.

ارسطو محمدی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  با بیان اینکه امروز هوای استان قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و در برخی نقاط با بارش پراکنده باران و برف خواهد بود و این شرایط تا فردا ادامه خواهد داشت گفت: طی شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با دمای منفی هفت درجه سردترین و گیلوان با دمای ۱۲ درجه گرمترین مناطق استان بودند. و این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت دو درجه کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: از اواخر وقت روز جمعه تا روز یکشنبه نفوذ موجی به جو استان سبب افزایش ابر، تقویت وزش باد و بارش‌های پراکنده برف و باران می‌گردد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: همچنین دمای هوا تا پایان هفته به آرامی افزایش می‌یابد اما در اوایل هفته آینده بطور محسوسی کاهش خواهد یافت. 

محمدی گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان منفی سه و هفت درجه، ابهر منفی یک و ۹ درجه، خرمدره منفی یک و هشت درجه، آببر دو و ۱۰ درجه، قیدار منفی چهار و دو درجه، سلطانیه منفی چهار و شش درجه و ماهنشان دو و هفت درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر