logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۵۶۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

حضور مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان نظام است

حضور-مردم-در-انتخابات-باعث-ناامیدی-دشمنان-نظام-است
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمن سعی در ایجاد ناامیدی و تفرقه در جامعه را دارد گفت: حضور مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان نظام است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار جهانبخش کرمی در اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان زنجان استان زنجان اظهار داشت: رهبر انقلاب سال‌ها است که در بحث تولید ملی و اقتصاد مقاومتی تاکیدات ویژه دارند و امروز وظیفه ما است که در این سنگر مقدس با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و در این راه مجاهدت کنیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در جنگ هشت سال دفاع مقدس با وجود کم و کاستی‌هایی کشور که با آن رو برو بودیم، جوانان غیور، با ایمان با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل با شجاعت منحصر به فرد خود با کمبودهای موجود به بهترین شکل وارد عرصه شدند و پیروزی خلق نمودند. 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: امروز به برکت وجود انقلاب، اساتید، مردان بزرگ و جوانان به قدرت هوایی، موشکی و پهبادی رسیده‌ایم که مدیون تلاش‌های شبانه روزی شهدای گرانقدری چون شهید تهرانی مقدم، شهید شهریاری و شعید فخری‌زاده هستیم که هر یک از این شهدای گرانقدر خود تولیدکننده و خدمات بزرگی در راه انقلاب داشتند. 

وی افزود: در این عرصه مقام معظم رهبری سال‌ها  است به شکستن تحریم‌ها و شکوفایی و رشد اقتصاد کشور تاکیدات فراوان دارند. لازم است که در این راه فرهنگ‌سازی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.

سردار کرمی با بیان اینکه کشورمان دستاوردها و موفقیت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف کسب کرده است، گفت: باید روشنگری در این راه صورت گیرد تا مردم بدانند کجا بودیم و حال به کجا رسیده‌ایم و راه طولانی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم اطلاعات کافی درباره دستاوردهای کشور ندارند و نمی‌دانند که در چه زمینه‌هایی پیشرفت‌هایی صورت گرفته است که باید دستاوردها مشخص و به مردم معرفی شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در راستای اقتصاد مقاومتی و مشارکت دادن مردم در امور مختلف کشور امری لازم و ضروری است، گفت: ضرورت عزم ملی و مدیرت جهادی امری مهم و ضروری است  که دفاع مقدس خود نماد کامل عزم ملی می‌باشد، مسئولین برای حل مشکلات باید کمک کنند تا تولید کنندگان باچالش مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه به دست گرفتن بازار کشور و بازار جهانی ایران به لحاظ دارا بودن نیرو‌های خبره درکشور مهم است، گفت: نیروهای بسیج در صحنه‌های مختلف نیز حضور فعال دارد و سعی در تولیدات داخلی و شکوفایی کشور مورد تاکیدات مقام معظم رهبری است.

سردار کرمی تصریح کرد: ضرورت در سرمایه، کار و تولید، همت و مجاهدت در گذر از تحریم‌ها به فرمایش مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) بارها سخن به میان آمده است. استفاده از تجربیات، شرکت‌های دانش بنیان ممانعت از ورود کالاهای قاچاق در کشور نیز مهم است.

وی ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری جنگ ترکیبی را بیان فرمودند و تاکید داشتند که دشمن سعی در ایجاد برنامه‌هایی برای دلسردی و ناامیدی ملت از انقلاب نظام دارند. و باید در نظر داشت که دشمنان قصد تخریب و ناامیدی ملت در عرصه انتخابات را دارند.   

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر