logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۵۶۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

انتخابات با حضور مردم تجلی می‌یابد

انتخابات-با-حضور-مردم-تجلی-می‌یابد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات برنامه‌های مختلف دارند و در این مهم ناکام خواهند ماند گفت: انتخابات با حضور مردم تجلی می‌یابد.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه یکی از مبناهای تشکیل هر انقلاب و حکومتی در کنار رهبر و مکتب، مردم است و اگر مردم نباشد انقلابی متولد نمی‌شود و اگر هم بشود ناقص و دارای عمر بسیار کوتاه خواهد بود و تاریخ هم این مسئله را به وضوح بیان می‌کند و نقش مردم را در همه نهضت‌ها و انقلاب‌ها نشان می‌دهد گفت: یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت انبيا و ائمه معصومین علیهم‌السلام برای تشکیل حکومت اسلامی نبود مردم و عدم همراهی مردم  بود و انقلاب و تداوم آن بسته به مردم و حضور مردم در عرصه‌های مختلف آن نظام می‌باشد.

بیشتر بخوانید

 وی گفت: انقلاب اسلامی ایران هم از این اصل و قاعده مستثنی نیست و امام با هدف نابودی حکومت شیطانی و طاغوتی و جایگزینی و دینی، با تکیه بر قدرت یاران خویش و مردم دست به قیام زد و در بدو ورود در بهشت زهرا(س) تشکیل دولت را با پشتوانه مردمی مطرح کرد و همین باعث شده که انقلاب ما جمهوری اسلامی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: بعد از ایفای نقش اساسی در به ثمر رسیدن انقلاب توسط مردم، استمرار و عزت و اقتدار نظام هم به دست مردم صورت می‌پذیرد.

حجت‌الاسلام ناصر ابراز کرد: یکی از آن نقش‌های اساسی، بحث انتخابات و مشارکت در آن می‌باشد و در انقلاب اسلامی ایران مردم با حضور در پای صندوق رای در سرنوشت کشور خود نقش مستقیمی دارد.

وی گفت: در طول تاریخ انقلاب جمهوری اسلامی ایران یکی از اتفاقاتی که دشمنان و ابرقدرت‌ها و نظام سلطه از آن واهمه داشته و دارند و آنرا مانع پیاده کردن نقشه‌ها و توطئه‌ها و به ثمرنشستن فتنه‌های خود می‌دانند همین حضور مردم در این مراسم ملی، مذهبی و سیاسی از جمله انتخابات است.

حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای توطئه دشمنان را نقش برآب می‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: قطعا این مسئله یعنی نقش مردم در رقم خوردن سرنوشت کشور خود در انتخاب مستقیم و غیر مستقیم کارگزاران نظام حتی ولی فقیه از نعمت‌های بزرگ و ثمرات بی نظیر انقلاب اسلامی ایران بوده و است و مردم هم علی‌رغم تلاش‌های فراوان دشمنان و صرف هزینه‌های بیشمار از جانب آنان برای از بین بردن و کمرنگ کردن این مسئله، قدردان این نعمت بوده و با حضورهای معنی‌دار و با شکوه، شکرگزار این نعمت بوده‌ و این را هم مردم درک کرده‌ که امام عزیز و شهدای والامقام وسیله ایجاد این نعمت بوده‌اند و حاصل و نتیجه این حضور مردم در عرصه‌های مختلف،اقتدار و امنیت ایران اسلامی است و خواهد بود.

حجت‌الاسلام ناصر ابراز کرد: پس اینکه امیرالمؤمنین علی علیه السلام مردم را به عنوان ستون دین معرفی می‌کند مصداق کلام حضرت را در کشور عزیز ایران مشاهده می‌کنیم.

وی گفت: انتخابات ۱۱ اسفند امسال هم یک عرصه دیگر برای حضور مردم خواهد بود و با توجه به شکست‌های متعدد دشمن و به نتیجه نرسیدن نقشه‌های شومشان مخصوصا در دهه اخیر و همچنین تضعیف دولت مردمی و انقلابی دولت فعلی خیلی روی این انتخابات حساب باز کرده و به تعبیری قدرت و پیروزی و ضعف و شکست خود را درنتیجه حاصله از  انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی می‌دانند و به تعبیر مقام معظم رهبری چشم و نگاه دشمن در این انتخابات است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: تنها چیزی که باعث نقش برآب شدن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان خواهد شد حضور حداکثری و شکوه حضور مردم پای صندوق‌های رای گیری خواهد بود والبته در کنار این حضور جایگاه  انتخاب اصلح در ادامه مسیر انقلاب محفوظ خواهد بود.

حجت‌الاسلام ناصر تاکید کرد: مردم فهیم و قدردان ایران اسلامی با این نگاه که حضور در انتخابات مساوی با امنیت، عزت، اقتدار و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و از سوی دیگر نه گفتن به نظام سلطه و شکست آنان است، با حضور خود حماسه‌ای دیگر خلق خواهند نمود و برزگ زرین دیگری از دفتر انقلاب را ورق خواهند زد.

وی گفت: امسال گویا همه مظلومین و مستضعفین عالم از جمله مردم مظلوم فلسطین و غزه و جبهه انقلاب و کشورهای همسایه و از طرفی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از جمله آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و کودک کش، چشم به این انتخابات دوخته‌اند و هرچقدر حضور مردم  و مشارکت مردم بیشتر و پرشورتر و انتخاب اصلح در این اتفاق مهم رخ بدهد مایه شکست و ناامیدی جبهه باطل و نظام باطل خواهد بود و از آن طرف امید مردم ایران و مظلومین و مستضعفین عالم به آینده روشن و قوی بیشتر خواهد شد.   

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر