logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۵۶۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد:

لزوم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن

لزوم-همکاری-بانک‌ها-در-پرداخت-تسهیلات-مسکن
رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به اینکه در بخش خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن یک هزار و ۴۰۸ واحد مسکونی استان انعقاد قرار داد با بانک داشته‌اند بر لزوم همکاری هرچه بیشتر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی زنجان، بهزاد کردلو با بیان اینکه ثبت‌نام برای اخذ تسهیلات خودمالکی از اواخر سال ۱۴۰۰ شروع شده و همچنان تداوم دارد، گفت: در این زمان بیش از ۱۰ هزار پروانه ساختمانی صادر شده است.

بیشتر بخوانید

وی تعداد واحد معرفی شده در بخش خودمالکی در استان زنجان به شبکه بانکی را ۴ هزار و ۵۵ واحد مسکونی اعلام کرد و بیان کرد: در این راستا از این تعداد یک هزار و ۴۰۸ واحد مسکونی منجر به انعقاد قرار داد با بانک شده است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌و شهرسازی استان زنجان، گفت: در حال حاضر سقف تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومان و با کارمزد ۲۳ درصد و ۲۰ ساله است و در جلسات شورای مسکن به ریاست استاندار نسبت به پرداخت تسهیلات مذکور توسط بانک‌ها تاکید شده است و در صورت عدم اعطای تسهیلات از سوی بانک‌ها جرایمی نیز در قانون جهش تولید مسکن در نظر گرفته شده است.

کردلو تاکید کرد: با همکاری بانک‌های عامل، پرداخت این نوع تسهیلات فرصت بسیار طلایی برای خود مالکان است و با این میزان تسهیلات بانکی، متقاضیان می‌توانند در زمین خودشان اقدام به ساخت‌وساز کنند.

وی یادآورشد: زنجانی‌ها می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir/ مراجعه کرده و از تسهیلات خود مالکی استفاده کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر