logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۵۵۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
چه زمانی صاحب خانه می‌شویم؟

تجمع متقاضیان مسکن ملی در پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر

تجمع-متقاضیان-مسکن-ملی-در-پروژه-۳۶۸-واحدی-گلشهر
متقاضیان ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان در اعتراض به عدم تحویل مسکن‌های خود و همچنین پیشرفت کند این پروژه امروز اقدام به زدن چادر در محل پروژه خود کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» یکی از پروژه‌های مسکن ملی در زنجان که همواره حاشیه‌هایی را به دنبال داشته است پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر است. مدیریت احداث و راهبری این پروژه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان واگذار شده است.

بیشتر بخوانید

با اینکه در طول سال گذشته و همچنین ماه‌های اخیر مدیر کل بنیاد مسکن استان خبر از تحویل تعدادی از واحد‌های ۳۶۸ گلشهر داده بود اما تاکنون این وعده‌ها محقق نشده است. 

در همین راستا متقاضیان ۳۶۸ گلشهر زنجان در اعتراض به عدم تحویل واحد‌های خود و همچنین پیشرفت کند این پروژه که نسبت به سایر پروژه‌ها عقب مانده، امروز اقدام به زدن چادر در محل پروژه خود کردند.

متقاضیان ۳۶۸ گلشهر مطالبه‌ای که دارند این است که افرادی که آورده خود را تکمیل کرده‌اند و واحد‌های آنان آماده است تحویلشان شود و بیشتر از این بار مستاجری را به دوش نکشند، از سویی دیگر عده‌ای ازمتقاضیان نیز به روند کند اجرای پروژه اعتراض دارند و معتقدند بنیاد مسکن نتوانسته این پروژه را همانند سایر پروژه‌ها که همزمان احداث آن‌ها در سایر نقاط شهر زنجان آغاز شده و تحویل متقاضیان شده پیش ببرد به عبارتی نمره پایینی به عملکرد بنیاد مسکن می‌دهند که نتوانسته به وعده‌های خود عمل کند.

این متقاضیان درخواست دارند تا مسئولان استانی به این پروژه نیز با حساسیت ورود کنند و علت تاخیر در تحویل تعدادی از واحد‌ها و اجرای کند بقیه پروژه را از بنیاد مسکن جویا شوند و به متقاضیان جواب قانع‌کننده‌ای در خصوص زمان تحویل واحد‌ها و همچنین پیشرفت پروژه بدهند.

با این حال اخیرا خواجه‌ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در پاسخ به سوال موج‌رسا مبنی بر علت عدم تحویل واحد‌های پروژه ۳۶۸ مسکن ملی گلشهر گفت: پروژه‌های نهضت ملی چون اعتبار ملی ندارد تماما از محل آورده متقاضی تکمیل می‌شود. با این شرایط در پروژه ۳۶۸ گلشهر تنها ۴۲ نفر آورده خود را تکمیل کرده‌اند، این در حالی است که ۶۴ واحد آماده تحویل است.

خواجه‌ای گفت: تا زمانی که تمام متقاضیان بلوک یک، آورده خود را تکمیل نکنند نمی‌توان ۴۲ واحد از ۶۴ واحد بلوک یک را تحویل متقاضیان داد.

وی اذعان کرد: اگر برنامه زمان‌بندی تعیین کنیم اما آورده متقاضیان تکمیل نشود نمی‌توان واحد‌ها را تکمیل و تحویل متقاضیان داد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر