logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۵۵۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست شهرداری ابهر خبر داد:

آغاز به کار ستاد استقبال از بهار توسط شهرداری ابهر

آغاز-به-کار-ستاد-استقبال-از-بهار-توسط-شهرداری-ابهر
سرپرست شهرداری ابهر گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز باستانی، به منظور ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به شهروندان، مسافران نوروزی، ستاد استقبال از بهار در شهرداری ابهر تشکیل و کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سیدکیانوش حسینی در جلسه ستاد استقبال از بهار شهرداری ابهر خواستار فعالیت و تلاش مضاعف تمامی واحدهای منطقه شده و از مدیران نواحی خواست به منظور استقبال شایسته از مسافران و گردشگران شهر ابهر و برای ارائه خدمات بهینه برای شهروندان، بر اساس برنامه‌ریزی مدون فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: عید نوروز و آغاز تولد طبیعت چون سایر اعیاد، از آداب و رسومی خاص برخوردار است و این آداب و رسوم به شکل کلی در میان تمام اقوام ایرانی مرسوم است، لذا مجموعه شهرداری تلاش کرده تمام اقدامات لازم برای بزرگداشت این رویداد را فراهم آورد.

 حسینی در ادامه با اشاره به مصادف شدن نوروز با ایام ماه مبارک رمضان که جلوه‌ای خاص به برنامه‌های فرهنگی سطح شهر خواهد بخشید گفت: این موضوع در زیباسازی شهری نیز مدنظر قرار خواهد گرفت و با برنامه‌ریزی منسجم برای ایام نوروز و رمضان تلاش خواهیم کرد برکات این ایام در سطح شهر جلوه‌گر شود.

سرپرست شهرداری ابهر بااشاره به اینکه برنامه‌های ستاد استقبال از بهار در راستای ارائه خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان صورت می گیرد، افزود: تشکیل ستاد استقبال از بهار بسیار مهم است چرا که طبق سنوات گذشته این ستاد باید در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و ایجاد چهره‌ای زیبا و دلنشین در سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهد.

 حسینی از کاشت بیش از ۶ هزار جعبه گل فصلی در معابر و میادین شهر به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز خبر داد و اظهار امیدواری کرد که بتوانیم نشاط و شادابی را در ایام نوروز با این حجم از گلکاری ایجاد کنیم.

وی گفت: در این راستا برنامه‌ریزی برای کیفی‌سازی امور شهر، ساماندهی مبلمان شهری و ارائه خدمات بهینه و شایسته به منظور استقبال مطلوب از مسافران همچنین ایجاد فضای مناسب در تعطیلات نوروز برای شهروندان از جمله مهمترین رویکردهای فعالیت ستاد استقبال از بهار است.

حسینی از دیگر اهداف فعالیت این ستاد به آماده‌سازی و استقبال از مهمانان نوروزی با حضور همه سازمان‌های خدمات‌رسان شهری اشاره و عنوان کرد: شست و شوی معابر و میادین، رنگ‌آمیزی جداول، نظافت و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی شهر، ترمیم و لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها، کاشت نهال و گل‌های فصلی در میادین و بوستان‌ها از دیگر برنامه‌های این ستاد است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر