logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۲۱۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار ابهر:

شهرداری ابهر به استقبال اول مهر می‌رود

شهرداری-ابهر-به-استقبال-اول-مهر-می‌رود
شهردار ابهر گفت: یکی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها آماده‌‌‌سازی محیط و شرایط برای بازگشایی مدارس و استقبال مطلوب از مهر است.

رضا حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: لزوم هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با ستاد استقبال از مهر در دستور کار شهرداری ابهر قرار گرفته‌ است.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: کلیه امکانات و مجموعه‌های شهرداری برای استقبال از مهر بر شناسایی مشکلات و برنامه‌ریزی جهت به حداقل رساندن مشکلات به ویژه در مسیرهای منتهی به مدارس و آموزشگاه‌ها بسیج خواهند شد.

حیدری با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها آماده‌سازی محیط و شرایط برای بازگشایی مدارس و استقبال مطلوب از مهر است، گفت: برای اینکه مهری باشکوه برای دانش‌آموزان ابهری رقم زده شود همه باید پای کار باشند.

شهردار ابهر با اشاره به اینکه یکی از اقداماتی که در راستای پروژه مهر توسط شهرداری انجام می‌شود خط‌کشی طولی و عرضی معابر و خیابان‌ها است، گفت: پیمانکاران این پروژه مشخص شده است و به‌زودی شاهد اجرای پروژه خط‌کشی در راستای ستاد استقبال از مهر و بازگشایی مدارس خواهیم بود.

شهردار ابهر تصریح کرد: یکی از دغدغه‌هایی که در شهر ابهر وجود دارد تخلیه نخاله‌های ساختمانی در محل پرتردد و معابر شهری است، بنابراین باید عزم جدی برای کنترل تخلیه نخاله‌های شهری وجود داشته باشد زیرا این نخاله‌ها منظر شهری را زشت و مدیریت شهر را زیر سوال می‌برد.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید هماهنگی لازم برای شناسایی تخلیه‌کنندگان نخاله در معابر انجام شود که در این راستا نیازمند یاری پلیس راهور هستیم، گفت: در راستای استقبال از مهر و اجرای مطلوب این پروژه شست‌وشوی سطل‌های زباله، ترمیم جداول و پیاده‌روهای معابر اصلی شهر، سرعت‌گیرها ، بازپیرایی فضای سبز، شستشو و به‌سازی تابلوها و چراغ‌های ترافیکی و جلوگیری از سد معبر در معابر مشرف به مدارس نیز از اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: هر شخصی باید با توجه به مسئولیتی که دارد وظیفه‌اش را به درستی انجام دهد تا هم رضایت خدا و هم رضایت شهروندان جلب شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر