logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۵۵۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

ملت ایران با مقاومت خود دشمن را به زانو درآورده است

ملت-ایران-با-مقاومت-خود-دشمن-را-به-زانو-درآورده-است-
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ملت ایران با مقاومت خود دشمن را به زانو درآورده است و با عزت در مسیر آرمان‌های خود حرکت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار جهانبخش کرمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان اظهار داشت: پیش از انقلاب ایران از هر جهت تحت سلطه کامل استکبار بود و آمریکا ثروت‌های کشور را در اختیار داشت.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: در حوزه نظامی نیز بالغ بر ۵۰ هزار نظامی و مستشار آمریکایی امور دفاعی مملکت را در اختیار داشت و حتی گردان کشور بدون اجازه آنها نمی‌توانست جابجا شود. 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام امت شکست کامل آمریکا بود، اذعان کرد: در اوایل انقلاب دشمنان در نقاط مختلف کشور با توطئه‌های متعدد ناامنی ایجاد کردند ولی با تدبیر حضرت امام (ره) و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تشکیل نهاد مقدس بسیج و حضور و همراهی مردم، همت این توطئه‌ها ناکام ماند. 

وی به نام‌گذاری روز ولادت حضرت امام حسین (ره) به نام روز پاسدار از سوی حضرت امام (ره) اشاره کرد و افزود: در ابتدای انقلاب، سپاه در کنار بسیج و ارتش قهرمان در صحنه‌های مختلف امنیت را در کشور برقرار کرد.

سردار کرمی ادامه داد: در هشت دفاع مقدس نیز با ماموریتی که به سپاه داده شد بر پشتوانه بسیج مردمی و رشادت ارتش قهرمان حماسه های به یاد ماندنی خلق کردند. 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: پس از دوران دفاع مقدس صحنه دیگری برای خدمت‌رسانی ایجاد شد و مجموعه سپاه در راه سازندگی کشور وارد عمل شد. 

سردار کرمی افزود: سپاه در ادامه نیز با حضور و پشتوانه مردمی فتنه‌های مختلف آمریکایی و صهیونیستی علیه انقلاب را خنثی و کور کردند. 

وی گفت: نیروی سرافراز قدس سپاه نیز زمینه شکل‌گیری بسیج جهان اسلام را با پشتیبانی از جبهه مقاومت فراهم کرده و امروز در کشورهای مختلف منطقه شاهد شکل‌گیری گروه‌های مختلف مقاومت هستیم. 

سردار کرمی به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه اشاره کرد و گفت: تاکنون با این همه بمباران هنوز حریف چند گردان مقاومت نشده‌اند. 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز به لطف خدای متعال و با هدایت رهبر معظم انقلاب، سپاه و بسیج در همه صحنه‌های مختلف به عنوان یک نیروی مقتدر در کنار سایر نیروها به مردم خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر