logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۵۵۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

وظیفه اصلی سپاه حفظ و دفاع از دستاوردهای انقلاب است

وظیفه-اصلی-سپاه-حفظ-و-دفاع-از-دستاوردهای-انقلاب-است
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه تاسیس سپاه به فرمان امام راحل صورت گرفته است گفت: وظیفه اصلی سپاه حفظ و دفاع از دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محمد‌علی نجفی‌راد در مراسم غبارروبی و عطر افشانی ضریح مطهر امامزاده حضرت سید ابراهیم(ع) شهر زنجان با بیان اینکه سپاه با مردم و در کنار آن‌ها است گفت: وظیفه اصلی سپاه حفظ و دفاع از دستاوردهای انقلاب است که برای حفظ ارزش‌های انقلاب لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید

وی افزود:‌ همانطور که مقام معظم رهبری درباره جایگاه امامزادگان فرمودند؛ امامزادگان باید قطب فرهنگی باشند و کارهای فرهنگی بزرگی در این مکان‌ها باید انجام شود.  

فرمانده سپاه ناحیه زنجان عنوان کرد: به فرمان حضرت امام راحل در 2 اردیبهشت سال 1358 سپاه تشکیل شد و در واقع می‌توان گفت، دو ماه و ده روز بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی سپاه در کشورمان تشکیل و فعالیت کرد.

نجفی‌راد ابراز کرد: مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) درباره سپاه غیور فرمودند؛ سپاه برگرفته از قرآن است و آنچه که در خصوص سپاه آمده در واقع بر اساس تقوا و پاکدامنی است.  

وی گفت: امام راحل با تدابیر آگاهانه اساس تشکیل سپاه را بر اساس تاریخ و جنگ‌های بدر، احد و خندق بنا نهادند و فرمان تشکیل این نهاد را صادر فرمودند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان تاکید کرد: با توجه به این نکته که سپاه در کنار مردم و برای آنها است و بزرگانی چون حاج قاسم سلیمانی که در سال 98 آخرین دیدار خود را با مقام معظم رهبری داشتند در سخنرانی مجمع فرمودند؛ عمل سپاه یک عمل مقدس است. چون در این امر جا در جای پای اشخاصی گذاشته می‌شود که لباس‌های خود را با خون خود رنگی کرده‌اند و مسئولیت و وظیفه را در این راه را سخت‌تر می‌کند و باید دقت لازم در این مسئولیت مد نظر باشد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر