logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۵۵۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

استقلال و کرامت نظام به حضور مردم در انتخابات بستگی دارد

استقلال-و-کرامت-نظام-به-حضور-مردم-در-انتخابات-بستگی-دارد
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مقبولیت، تداوم، استقلال و کرامت نظام و حاکمیت به حضور مردم در انتخابات بستگی دارد، بنابراین همگان وظیفه داریم زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علی اسماعیلی در همایش حماسه حضور شهرستان ابهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ما کار انتخاباتی انجام نمی‌دهیم، بلکه وظیفه ما انجام کار تبیینی برای اسلامیت و جمهوریت نظام و فرهنگ اصیل انقلابمان است.

بیشتر بخوانید

وی اظهار کرد: نظام اسلامی بعد از سال ۵۷ به غیر از مواهبی که در ابعاد مختلف تکنولوژیک به ما داده است در بعد نرم‌افزاری نیز آورده‌های بسیار زیبا و زیادی داشته که ما معلمان به نوعی سلسله‌جنبان این بحث هستیم.

اسماعیلی آموزش و پرورش را به عنوان گسترده‌ترین نهاد تأثیرگذار در تار و پود جامعه دانست و افزود: از آنجایی که آموزش و پرورش و فرهنگیان فرهیخته با اولیا و دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی در ارتباط بوده و تربیت آنها را به عنوان نسل تمدن‌ساز بر عهده دارند، یقیناً جایگاه ممتاز و ویژه آموزش و پرورش انکارناپذیر است.

اسماعیلی اظهار کرد: برگزاری این جلسات می‌تواند زمینه تأثیرگذاری فراوانی جهت شرکت همگان در پای صندوق‌های رأی در متن و بطن جامعه داشته باشد و مجموعه آموزش و پرورش استان نیز در جهت ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و مشارکت حداکثری همه تلاش خود را به کار بسته و در ایام باقی مانده تا برگزاری انتخابات نیز انجام خواهد داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در پایان تصریح کرد: مقبولیت، تداوم، استقلال و کرامت نظام و حاکمیت به حضور مردم در انتخابات بستگی دارد، بنابراین همگان وظیفه داریم زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر