logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۵۵۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

سپاه در عرصه محرومیت‌زدایی نقش بسزایی دارد

سپاه-در-عرصه-محرومیت‌زدایی-نقش-بسزایی-دارد
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه سپاه برای پیشرفت انقلاب اقدامات متعددی انجام داده است گفت: سپاه در عرصه محرومیت‌زدایی نقش بسزایی دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سید موسی موسوی در مراسم غبارروبی و عطر افشانی ضریح مطهر امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع)شهر زنجان با بیان اینکه خدماتی که سپاه پاسداران برای پیشرفت انقلاب انجام داده است بسیار بالا و ارزشمند است گفت: در سال 58 که سپاه به فرمان بنیانگذار انقلاب تشکیل شد از بین مردم و برای مردم شکل گرفت و بعد نظامی سپاه یک طرف قضیه،  یک نهاد مردمی بودن بعد دیگر آن است. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: در بحث محرومیت زدایی در مناطق محروم کشور سپاه نقش بسزایی ایفا کرده و کارهای بسیاری انجام داده شده است در قضیه کمبود آب آشامیدنی در کشور اگر سپاه ورود نکند مشکلات زیادی در کشور حاکم خواهد بود. 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان زنجان عنوان کرد: خدمات رسانی از جمله اقدامات ماندگار سپاه در کشور است همانطور که امام حسین(ع) از دین و ارزش‌های آن  پاسداری کردند سپاه هم از انقلاب و دستاوردهای آن پاسداری نموده و باید در نظر داشت هجمه‌های زیادی از طرف دشمنان نظام برای انقلاب صورت می‌گیرد و سپاه نهادی مردمی است و مانند شمشیر ذوالفقار است.  

حجت‌الاسلام موسوی گفت: اقدامات مفید و متعددی توسط سپاه در کشور انجام می‌شود که متاسفانه بسیاری از مردم از آن بی خبر هستند نمونه آن کمک و خدمات رسانی به مناطق محروم کشور است که در طرح‌های مختلف در نقاط محروم با هدف محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

وی ابراز کرد: فلسفه روز پاسدار با ولادت امام حسین(ع) همراه شده و دارای نکاتی است که باید به آن پرداخته شود همانطور که مشخص است امام حسین(ع) در بین پیامبران، امامان و ائمه اطهار(ع) دارای جایگاه ویژه است و باید در نظر داشت امام حسین(ع) خدمات زیادی را نسبت به دین انجام داده‌اند.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر