logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۵۴۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

واژگونی پرايد ۵ مصدوم بر جا گذاشت

واژگونی-پرايد-۵-مصدوم-بر-جا-گذاشت
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه حوادث در جاده‌ها از جمله مواردی است که دررصورت روبرو شدن با آن بهترین راه همکاری تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ است گفت: واژگونی پرايد در شهرستان خرمدره ۵ مصدوم بر جا گذاشت.

داریوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بیان اینکه متاسفانه عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی باعث بروز مشکلات عدید در جاده‌های استان می‌شود گفت: تاریخ وقوع حادثه ۲۴ بهمن ماه ساعت ۱۵:۱۷ دقیقه گزارش شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: محل وقوع حادثه شهرستان خرمدره ميدان فردوسی به سمت شهرک صنعتی است و تعداد آمبولانس اعزامی ۲ کد بهارستان- کد ريلی گزارش شده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ابراز کرد: تعداد مصدوم در این حادثه ۵ مصدوم بوده است که در پی واژگونی خودرو پرايد 5 مصدوم حادثه توسط کد ريلی پس از اقدامات درمانی پيش بيمارستانی جهت بررسی بيشتر به بيمارستان بو علی خرمدره انتقال داده شده‌اند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: بهترین راه کمک و مساعدت به افراد دچار حوادث جاده‌ای حفظ خونسردی و تماس با مرکز فویت‌های ۱۱۵ است که در این مورد همشهریان دقت لازم را داشته باشند.

تقی‌لو تاکید کرد: در 9 ماهه اخیر آمار ماموریت‌های ترافیکی شهری استان پنج هزار و ۶۰۱ مورد است که تعداد تماس‌های منجر به ماموریت توسط اورژانس استان زنجان ۴۴ هزار و ۲۳۰ مورد است.

وی گفت: مرکز اورژانس استان زنجان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده‌ای، به صورت شبانه روزی در حال امدادرسانی و یاری به هموطنان در سرتاسر استان است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ابراز کرد: اورژانس استان زنجان با سرعت و دقت فراوان در امر یاری رسانی به هموطنان در جاده‌ها ایفای نقش کرده به طوری که زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری هشت دقیقه در شهر و ۱۵ دقیقه در جاده‌ها گزارش شده است.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : سارای ] [ ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ ]
راننده امبولانس ارژانس خرمدره چطور با اجازه کی خانواده خود را سوار امبلانس میکند و به سیزده بدر میرود
فرم ارسال نظر