logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۵۴۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب خبر داد:

انتقال 10 میلیارد لیتر فرآورده نفتی در منطقه شمالغرب

انتقال-10-میلیارد-لیتر-فرآورده-نفتی-در-منطقه-شمالغرب
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب از انتقال بیش از 10 میلیارد لیتر انواع فرآوردهای نفتی و نفت خام در ده ماهه سال جاری در این منطقه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب، علی جعفر‌آقایی ضمن تبریک به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: طی 10 ماهه سالجاری به میزان 5 میلیارد و 425 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی و 4 میلیارد و 715 میلیون لیتر نفت خام توسط این منطقه منتقل شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این حجم از انتقال در مسافتی به طول ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر در پهنای شش استان شمالغرب کشور که شامل البرز، زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل است.

جعفرآقایی همچنین گفت: طی بازه زمانی 10 ماهه سالجاری تا کنون به میزان بیش از 498 میلیون لیتر سوخت مایع تحویل سه نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه، سبلان اردبیل و سلطانیه زنجان شده است.

مدیر منطقه شمالغرب با اشاره به پروژه‌های فعال در این منطقه گفت: تعدادی از این پروژه‌ها تحویل موقت شده اند که از اقدامات پر اهمیت صورت گرفته توسط همکاران منطقه، تعمیر نقاط خوردگی در مسیر‌های خطوط انتقال و نصب الکتروپمپ جدید در مرکز انتقال نفت ابهر، که بدین ترتیب 4 مرکز انتقال نفت فرآورده ری-تبریز به الکتروپمپ به عنوان پشتیبان تجهیز شده را می‌توان نام برد.

وی در خصوص تسطیح مسیر خطوط نیز گفت: 283 کیلومتر از مسیر خطوط انتقال منطقه شمالغرب طی سالجاری تسطیح شده‌اند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر