logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۵۴۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

مردم با شرکت در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کنند

مردم-با-شرکت-در-انتخابات-دشمن-را-مأیوس-می‌کنند
امام جمعه ابهر گفت: دشمن وقتی ببیند مردم پای نظام خود هستند کوتاه آمده و تحریم‌ها را کمتر و از کارهای خود علیه مردم ایران اسلامی مأیوس خواهد شد.

حجت الاسلام سعید مرادپور ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شادی اهل بیت و اعیاد خجسته این ماه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در طول تاریخ گذشته ایران اسلامی مردم هیچ نقشی در سرنوشت خود نداشتند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی مردم در سرنوشت خود نقش داشته و آزادی را که از شعارهای پیروزی انقلاب اسلامی بود را به عینه دیدند و حق انتخاب سرنوشت خود را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: اینکه ما می‌گوییم تکلیف سیاسی، یک جشن هست، عبارت است از آزادی در حق انتخاب که من سرنوشت خود را انتخاب کنم و این عبارت قرآنی است که هر قومی خودش با انتخاب خودش می‌تواند مسیر آینده خود را انتخاب کند و ما در گذشته دست به انتخابی زدیم و دشمن از انتخاب ما عصبانی شد، حالا هم دشمن می‌خواهد شما را از انتخاب دور نگه دارد و اگر حضور در انتخابات مهم نبود دشمن این همه تبلیغ عدم حضور در پای صندوق رأی را نمی‌کرد.

حجت‌الاسلام مرادپور افزود: این انقلاب تنها انقلاب مردمی است و مردم می‌توانند به شرط تلاش و همت در این انقلاب رشد کنند.

امام جمعه ابهر با بیان فواید حضور در صندوق‌های رأی گفت: دشمن وقتی ببیند مردم پای نظام خود هستند کوتاه آمده و تحریم‌ها را کمتر و با دیدن اتحاد مردم ایران اسلامی شیطنت نخواهد کرد و از کارهای خود علیه مردم ایران اسلامی مأیوس خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با حضور در سر صندوق‌های رأی آبادانی و رشد کشور سرعت خواهد گرفت و دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی باز تکرار خواهد شد.

حجت‌الاسلام مرادپور تصریح کرد: یکی از مصادیق دفاع از استقلال و آزادی کشور حضور در پای صندوق‌های رأی است و شرکت در انتخابات حق همه است و نشانه فهم سیاسی و حساس بودن ما به سرنوشت خود و کشور است.

این مسئول در پایان گفت: همه باید با تشویق همگان و به همراه خانواده و دوستان در یازدهم اسفند ماه در پای صندوی رأی حاضر شده تا در سرنوشت کشور خود سهیم باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر