logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۵۴۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

حضور حداکثری در انتخابات طمع دشمن به کشور را از بین می‌برد

حضور-حداکثری-در-انتخابات-طمع-دشمن-به-کشور-را-از-بین-می‌برد
امام جمعه ایجرود گفت: وقتی که بعد از انتخابات اعلام می‌شود ملت ایران با درصد بالا شرکت کرده‌اند، تا مدت‌ها طمع دشمن به این کشور، انقلاب و نظام از بین خواهد رفت و ناامیدی سراسر وجودشان را خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد زرینه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه؛ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سقوط نظام شاهنشاهی اظهار داشت: انقلاب ما ریشه در بعثت دارد، چون بعثت دارای دو ویژگی هدایت‌گری و برانگیختگی و به صحنه آوردن اراده‌ها بود.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی نیز از روزی که توسط معمار بزرگ آن، حضرت امام‌ خمینی(ره) پایه‌گذاری شد، همین ویژگی بعثت پیامبراکرم(ص) را داشته‌ است.

امام جمعه ایجرود خاطرنشان کرد: اجتناب از طاغوت، مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران است و این همان رسالت بعثت است.

حجت‌الاسلام زرینه در بخش دیگری از سخنان خود مردم را ولی‌نعمتان و پایه‌گذاران حرکت بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: پشتیبان اصلی نظام و انقلاب، آحاد مردم بودند.

 امام جمعه ایجرود همچنین با ذکر این نکته که موضوع پایداری و استقامت انقلاب اسلامی با گذشت ۴۵ سال از پیروزی آن، شوخی نیست گفت: در مقابل ناملایمات از جمله هشت سال دفاع مقدس، تحریم‌ها، تهدیدها، نامهربانی‌ها و مزدوران داخلی همچنین جاسوسان اجانب، سربلند و با قامتی استوار ایستاده‌ایم.

امام جمعه ایجرود در ادامه سخنان خود، ۲۲ بهمن را روز افتخار و سربلندی ملت ایران توصیف کرد و گفت: الحمدالله امروز هم این ۲۲ بهمن با حضور پُر رنگ و با شکوه ملت قهرمان ایران اسلامی در تاریخ کشور به عنوان یک حماسه دیگر رقم خورد.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که ماه رجب مقدمه ماه‌های شعبان و رمضان است، شرکت شما مردم عزیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم نویدبخش حضور با عظمت در دو انتخابات بزرگ و با شکوه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفند ماه است.

امام جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه انقلاب ایران مقدمه نهضت بیداری اسلامی در دنیا شد بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت‌های فراوان شهدا، رهبری حکیمانه رهبران دینی و وحدت و همدلی مردم، روحیه ایثار، فداکاری و مقاومت را در بین آزادی‌خواهان دنیا زنده کرد.

وی اضافه کرد: دشمن روز یازدهم اسفند را نظاره می‌کند، می‌بیند مردم در این صف‌های به هم فشرده ایستاده‌اند، تا نوبت‌شان برسد و رای‌شان را به صندوق بریزند و عصبانی می‌شود.

امام جمعه ایجرود ادامه داد: وقتی که بعد از انتخابات اعلام می‌شود ملت ایران با درصد بالا شرکت کرده‌اند، تا مدت‌ها طمع دشمن به این کشور، انقلاب و نظام از بین خواهد رفت و ناامیدی سراسر وجودشان را خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه مردم مظلوم غزه برای یافتن پناهگاه از جایی به جای دیگر حرکت می‌کنند ولی باز همان جا هم بمباران می‌شود بیان کرد: آمریکای جنایت‌کار با تمام توان به صحنه آمده تا رژیم صهیونیستی را از سقوط نجات دهد و یا سقوط او را به تاخیر بیاندازد ولی دیر یا زود ظالمان نابود خواهند شد و پیروزی از آن مستضعفان جهان خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر