logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۵۴۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
مردم زنجان در چهل ‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی غوغا به پا کردند؛

انقلاب مردم باطل‌السحر خواب‌های سیاه دشمن

انقلاب-مردم-باطل‌السحر-خواب‌های-سیاه-دشمن
مردم استان زنجان باز هم آمدند تا در کنار هم وارد راهی شوند که به سعادت منتهی می‌شود، راهی که از میان فراز و‌فرود می‌گذرد، راهی پر از سختی‌های شیرین و پیچ‌های حساس و تاریخی، در برهه‌ای از‌ زمان که هرگز‌ لابه‌لای تاریخ گم نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» هوا آرام است، هزاران نفر جمعیت از کودکانی با نقاشی پرچم ایران بر صورت تا ریش سفیدی که عصا زنان به سمت میدان انقلاب حرکت می‌کردند تا مادرانی سالخورده که عکس فرزندان شهیدشان را روی سینه می‌فشردند‌، همه آمده‌ بودند تا 22 بهمن دیگری را خلق کنند.

بیشتر بخوانید

یکی عکس امام راحل را بدست داشت و دیگری تابلو فرشی از چهره حاج قاسم، و پیرمردی عکس رهبری را به سینه چسبانده بود،  چنان با شور و اشتیاق آمده‌ بودند که قابل وصف در چند کلمه نیست.

همه آمده‌ بودند تا در کنار هم وارد راهی شوند که به سعادت منتهی می‌شود، راهی که از میان فراز و‌فرود می‌گذرد، راهی پر از سختی‌های شیرین و پیچ‌های حساس و تاریخی، در برهه‌ای از‌ زمان که هرگز‌ لابه‌لای تاریخ گم نخواهد شد.

ملت ایران اسلامی برای به‌دست آوردن این انقلاب، شهدای زیادی را در اوایل انقلاب، جنگ تحمیلی، ترورهای دهه چهارم انقلاب و مدافعان حرم تقدیم این نظام کرده‌اند و این نبود مگر آن‌که پرچم آزادی‌خواهان جهان، امام حسین (ع) همیشه در سرزمین پهلوانان برافراشته است و سرفراز باقی خواهند ماند تا این حضور در سال‌های آینده و در دهه پنجم انقلاب پررنگ‌تر از هر سال محقق شود.

حضور اقشار مختلف مردم از طیف‌ها و سنین مختلف مردم و کودکانی که با اشتیاق سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران روی گونه کشیده‌اند با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به همراه خانواده‌هایشان در میان جمع شعار می‌دادند از جمله زیبایی‌های این راهپیمایی بود.

از علت حضورشان در راهپیمایی جویا شدم؛ نوجوانانی دهه هشتادی ۱۴ و ۱۶ ساله که دفاع از آرمان‌های انقلاب، پشت ولایت فقیه بودن را علت حضور بیان کردند.

سراغ پیرمردی که شاید ۷۰ سال بیشتر داشته باشد رفتم در اولین جمله گفت این حماسه تیری زهراگین بر چشمان دشمنانی خواهد بود که اتحاد ملی ایران را نشانه گرفته‌ بودند.

کودک ۶ ساله‌ای که دست در دست مادرش دارد چه شیرین و رسا نابودی دشمنان را علت حضور خود بیان می‌کند و مادر نیز با بغضی در گلو می‌گوید تا جان در بدن داریم پای آرمان‌های انقلاب، ایران با عزت و ولی امر مسلمین هستیم و هرگز عقب نخواهیم نشست.

سراغ مادری که تابلو فرش کوچکی از چهره شهید حاج قاسم به دست داشت رفتم مادر گفت ما بیدارتر از قبلیم، راه امام راحلمان را ادامه خواهیم داد، راه حاج قاسم سلیمانی توقف پذیر نیست، دشمن باید بداند ملت ایران بیدار است و تا آخرین قطره خون خود در این راه استوار خواهد ماند.

دختر جوانی حفظ و صیانت از انقلاب را وظیفه خود دانست و گفت: ما آمده‌ایم تا به وظیفه خود عمل کنیم.

دختر دهه هشتادی که ۱۶ سال سن دارد حمایت از خون شهدا و دفاع از انقلاب را جزو وظایف خود می‌داند و تاکید دارد در این راه تا عمر دارد هرگز عقب نخواهد نشست.

کودکی که سرمای هوا بر وجودش نشسته با کلمات جذاب کودکانه‌اش گفت آمده‌ایم تا به آمریکا و بقیه دشمنان بگوییم تو نمی‌توانی ما را شکست‌دهی و ما ایرانی هستیم.

شاید سراغ سیل جمعیتی که در این راهپیمایی حضور داشتند می‌رفتم هر یک دلیلی را برای این حضور می‌دانستند و اما آنچه که نمود داشت این بود که علی‌رغم تمام تلاش‌هایی که دشمن در طول چند دهه اخیر کرد ملت ایران و مردم استان زنجان نه تنها ذره‌ای نسبت به آرمان‌های خود کوتاه نیامدند بلکه سرسخت‌تر از قبل پای نظام، انقلاب ایستاده‌اند و فرمان‌بردار امر ولی‌فقیه هستند و در این راه ذره‌ای عقب نخواهند نشست.

آری اینجا زنجان است، مردم شهر شور و شعور حسینی حماسه‌آفرینانی که ۴۵ سال با حضور خود در جشن ۲۲ بهمن ماه سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده‌اند و امسال نیز سرسخت‌تر از قبل به آمریکا و دست نشانده‌های آنان نشان دادند تا خون در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و پیروز همیشه میدان ملت ایران و مردم انقلاب خواهند بود و هیچ باد سردی نمی‌تواند گرمای اتحاد و همدلی را از ملت ایران و مردم استان زنجان بگیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر