logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۵۴۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر خبر داد:

افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی در ابهر با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان

افتتاح-ایستگاه-آتش‌نشانی-در-ابهر-با-اعتبار-بیش-از-۴۰۰-میلیارد-تومان
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: ایستگاه آتش‌نشانی ۱۷ شهریور با اعتبار ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

سعید بهاوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ضمن تبریک ایام‌‌الله دهه فجر گفت: در دهه فجر سال‌جاری پروژه‌های متعددی به بهره‌برداری رسید که حاصل دسترنج نیروهای خدوم شهرداری و پیگیری اعضای شورا شهر ابهر است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ایستگاه آتش‌نشانی ۱۷ شهریور به مناسبت دهه فجر افتتاح شد، گفت: زیربنای این واحد ۳۶۰ مترمربع بوده و برای این پروژه ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده که در سال ۱۳۹۸ کلنگ‌زنی این پروژه صورت گرفته است.

بهاوری افزود: به مناسبت دهه فجر واحد‌های تجاری مجمتع تجاری ارغوان راه‌اندازی شده و پروژه به صورت کامل در اردیبهشت سال آینده افتتاح خواهد شد، این ابرپروژه با مساحت ۱۶ هزار مترمربع در ۸ طبقه احداث شده که ۲ طبقه به فضای پارکینگ، ۴ طبقه به واحد‌های تجاری و یک طبقه به شهربازی و سینما و طبقه آخر نیز به تالار پذیرایی اختصاص داده شده است، این پروژه به همت سرمایه‌گذار خصوصی و شهرداری احداث شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با اشاره به اینکه به مناسب ایام‌الله دهه فجر ساختمان اداری شهرداری شریف‌آباد نیز به بهره‌برداری رسید، گفت: این پروژه در سال ۱۳۹۹ کلنگ‌زنی شده و مساحت این پروژه ۲۷۰ مترمربع بوده و با اعتبار ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

این مسئول افزود: جایگاه پد هلیکوپتر افتتاح شده در شهرستان در عرض یک ماه با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که مورد استفاده ستاد بحران و شبکه بهداشت شهرستان قرار خواهد گرفت.

بهاوری به پروژه ۲۲ متری شهید ابراهیمی اشاره کرد و ادامه داد: حدود ۲ میلیارد تومان برای نصب چراغ، رفیوژ وسط و آسفالت‌ریزی هزینه شده است برای میدان خلیج فارس نیز چیزی حدود ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی در پایان با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم ما در این انتخابات حضور پرشور داشته و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر