logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۵۴۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه خدابنده:

ملت ایران هرگز از اصول و مبانی انقلاب دست نمی‌کشند

ملت-ایران-هرگز-از-اصول-و-مبانی-انقلاب-دست-نمی‌کشند
فرمانده سپاه خدابنده گفت: همراهی ملت ایران با انقلاب و حضور پرشور آنها در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهد که ملت ایران هرگز از اصول و مبانی انقلاب و حمایت از ولایت فقیه دست نمی‌کشند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، مجید لطیفی فرمانده سپاه خدابنده با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانگر این مطلب است است که حق آمدنی است و باطل رفتنیست.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با ظلم و خیانت شاه به مردم و زیر سئوال بردن عزت کشور و هم چنین بی سواد نگه داشتن مردم،ملت ایران به این نتیجه رسیدند که باطل باقی نمی‌ماند و نمی‌توان با شاه ماند و مردم در پشت امام ایستادند و علیه طاغوت قیام کردند.

فرمانده سپاه خدابنده بیان داشت: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی سران کشورهای اروپایی مانع تراشی های زیادی کردند تا این پیروزی به ثمر نرسد و آنها می‌خواستند انقلاب نو پا را از بین ببرند،اما با هوشیاری و آگاهی مردم همگام با امام انقلاب پیروز شد.

لطیفی ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی ۵۷ کشور از رژیم بعثی عراق علیه ایران حمایت کردند و این جنگ نابرابر را آغاز و بر مردم ایران تحمیل کردند اما رزمندگان غیور هم قسم شدند و با عملیاتهای غرور آفرین مثل والفجر ۸،با عبور از دریاچه خروشان  اروند رود حماسه آفریدند و ما نباید نقش رزمندگان را در آن زمان مهم جنگ فراموش کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده همچنین با تبریک پیشاپیش سوم شعبان،سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار،این روز را افتخاری برای همه سبز پوشان عنوان کرد.

وی اشاره ای به وجود ابر مرد کربلا امام حسین (ع)کرد و گفت: اباعبدالله الحسین(ع)نمونه ای از پاسدار واقعی است که با تمام توان از دین مبین اسلام دفاع کرد.

لطیفی خاطر نشان کرد: نقش سپاه در انقلاب اسلامی با اهمیت است و سپاه ولایی و از دل مردم است.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند:" آنانی که با استقلال کشور مخالف هستند و دل بسته غرب هستند حتما با سپاه مخالف هستند و خواهند بود".

لطیفی با پیش رو بودن انتخابات ۱۱ اسفند ابراز امیدواری کرد: با حضور گسترده و انسجام مردم در پای صندوق‌های رای یک مجلس نیرومند و قوی تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمودند:" آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" گفت: همه ما ملت بزرگ ایران اسلامی باید قدردان زحمت کشان این انقلاب باشیم و شهرستان خدابنده به برکت این نظام و انقلاب و با وجود جوانان انقلابی و بصیر پیشرفت های چشمگیری داشته است.

لطیفی در پایان سخنان خود با اشاره به راهپیمایی یوم الله22بهمن تصریح کرد:همراهی ملت ایران با انقلاب و حضور پرشور آنها در هر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهد که ملت ایران هرگز از اصول و مبانی انقلاب و حمایت از ولایت فقیه دست نمی‌کشند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر