logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۵۴۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبر داد:

پوشش امدادی راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط هلال‌احمر

پوشش-امدادی-راهپیمایی-۲۲-بهمن-توسط-هلال‌احمر-
مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۳۰ تیم عملیاتی با بیش از ۲۰۰ امدادگر و نجاتگر داوطلب خانم و آقا راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در سطح استان را پوشش امدادی خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روز روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، حکمت‌اله هاشمی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مدیران، کارکنان، اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و پوشش امدادی سوانح احتمالی آن روز اهتمام هر چه بیشتر خود را در حفظ دستاوردهای انقلاب و این جریان مردمی به کار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید

وی تاکید کرد: ۳۰ تیم عملیاتی با ۲۰۰ نیرو در شهرهای زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ایجرود، ماهنشان و طارم اقدام به پوشش امدادی راهپیمایان خواهند کرد.

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت‌: علاوه بر این بیش از ۱۰۰ امدادگر و نجاتگر نیز در ۱۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای محورهای مواصلاتی استان زنجان، هفت مرکز پاسخگویی اضطراری، یک‌ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، سه تیم عملیات ویژه واکنش سریع و ۲ تیم عملیاتی آنست نیز آماده ارائه خدمات امدادی در سطح استان هستند.

هاشمی ادامه داد: استقرار آمبولانس، موتورلانس همراه با ارایه خدمات امدادی از برنامه‎های تدوین شده در روز 22 بهمن توسط جمعیت هلال‌احمر استان زنجان است.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های عملیاتی از نخستین ساعات صبح روز راهپیمایی در سطح شهرستان ها و مرکز استان با حضور در محل‎های از پیش تعیین شده آمبولانس‎ها را مستقر خدمات مورد نیاز را ارایه خواهند داد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر