logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۵۴۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

ارزش شرکت در انتخابات کمتر از ساخت موشک نیست

ارزش-شرکت-در-انتخابات-کمتر-از-ساخت-موشک-نیست
استاندار زنجان گفت: ارزش شرکت در انتخابات کمتر از ارزش انرژی هسته‌ای و ساخت موشک نیست.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه زنجان، اظهار داشت: خدمت را باید با خدمت مقایسه کنیم. انعکاس خدمات و اقدامات انجام شده دولت در بخش‌های مختلف، باعث می‌شود مردم حس مثبتی به سیستم اجرایی کشور داشته باشند. 

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اینکه باید در حاکمیت افرادی باشند که به توان مردم باور داشته باشند، تصریح کرد: آن چه برای مردم مسئله است این است که در قالب مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی افرادی که انتخاب کردند در دسترس باشند تا عموم به این مردم‌سالاری باور داشته باشند.

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم در زمان شاهنشاهی طاغوت در سرنوشت خود سهیم نبودند، افزود: حاکمیت مردم را در انتخاب سرنوشت خود دخالت نمیداد و مردم آگاهی قابل قبولی از وضع حاکمیت نداشتند. 

وی با تاکید بر اینکه رهبری امام خمینی(ره) سیستم را تغییر داد و حاکمیت اسلامی به نفع مردم و با مشارکت مردم ساخت، اذعان کرد: انقلاب اسلامی عزت را به ما داد بنابراین باید برای خدمت به مردم در کنار صبر و شکیبایی بیشتر تلاش کنیم تا مردم بیش از گذشته به آینده امیدوار باشند.

افشارچی با بیان اینکه پس از انقلاب به شکوفایی و زندگی سالم دست یافتیم، ادامه داد: مقایسه پیشرفت و توسعه شهرها و میزان برق و گازرسانی در روستاها با گذشته نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری را به همراه داشته است. 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اگر به خود باور داشته باشیم هر اقدامی را با موفقیت به ثمر می‌رسانیم، افزود: انقلاب به همه ما اعتماد به نفس و عزت داد.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم یک نعمت تلقی می‌شود و باید قدردان آن باشیم، ادامه داد: انقلاب به ما شریک شدن در سرنوشت را هدیه داد. ارزش شرکت در انتخابات کمتر از ارزش انرژی هسته‌ای و ساخت موشک نیست. انتخابات در تمام بخش‌های مدیریت شهر و کشور تاثیر دارد و به همین دلیل سازوکار انتخاباتی بسیار مهم است. 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از آورده‌های مهم جمهوری اسلامی انتخابات است، گفت: انتخابات سرنوشت مردم و توسعه شهر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و بسیار حائز اهمیت است. مردم باید با دقت و سنجش نماینده‌ها پای صندوق‌های رای بیایند. 

وی با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات ضروری امروز تبیین ماهیت انقلاب اسلامی به نسل جدید است، تشریح کرد: دشمنان ایران اسلامی تلاش دارند تا به روش‌های مختلف به اعتقادات ملت ایران ضربه بزنند. باید بار دیگر اتحاد ناگسستنی و پرشور مردم در صحنه راهپیمایی، به نمایش بگذاریم. 

استاندار زنجان با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق است، خاطرنشان کرد: مردم باید انتخابات را جدی بگیرند. مشارکت مردم در انتخابات موجبات یاس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر