logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۵۴۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان:

حضور پرشور در انتخابات زمینه‌ساز اقتدار ملی است

حضور-پرشور-در-انتخابات-زمینه‌ساز-اقتدار-ملی-است
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با تاکید بر حضور حداکثری، پرشور و آگاهانه در انتخابات گفت: حضور پرشور در انتخابات زمینه ساز اقتدار ملی است و قدرت بازدارندگی کشور را افزایش می‌دهد.

ابوالفضل رفیعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه حفظ آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از جمله وظایفی است که بر دوش نسل جوان گذاشته شده است، گفت: جوانان و نوجوان کشور و استان ما همواره حضوری پر شور در صحنه‌های مختلف داشته‌اند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه مردم، قدرت نرم ایران اسلامی هستند، گفت: افتخارات و موفقیت‌هایی که در کشور شکل گرفته با پشتیبانی و حضور مردم در عرصه‌های مختلف بوده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه تلاش دشمنان این است تا مردم را ناامید کنند اذعان کرد: یکی از اهداف دشمنان کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه‌هایی همچون انتخابات است.

وی با بیان اینکه هجمه سنگین رسانه‌ای دشمن در راستای دلسردی و ناامیدی مردم و عدم حضور در انتخابات است، گفت: مردم غیور و بصیر و موقعیت‌شناس ایران همواره نقشه‌ شوم بدخواهان را نقش بر آب کرده‌اند و در انتخابات ۱۱ اسفند نیز دوباره با هوشمندی خود و نقش‌آفرینی که دارند، نقشه‌های دشمنان را بر هم خواهند زد.

رفیعی با بیان اینکه کشور ایران هر جا پیشرفت کرده دشمن به دنبال انکار، مأیوس کردن و ناکارآمد نشان دادن نظام بوده است، تصریح کرد: باید با درس‌گیری از گذشته مسیر پیشرفت خود را با گام‌های استوار و قدرتمند ادامه دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه دشمن جنگ ترکیبی و عملیات روانی را سال‌هاست به کارگرفته گفت: باید روایتگری صحیح داشته باشیم و واقعیت‌ها را به افراد جامعه تبیین کنیم و  نباید از عملیات روانی دشمن غافل و دچار احساسات شویم.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات حائز اهمیت گفت: انتخابات عرصه‌ای برای مشارکت مستقیم مردم در تصمیم‌گیری و تعیین سرنوشت خود و همچنین تحقق مردم‌سالاری است.

رفیعی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات موجب تقویت جمهوریت و اسلامیت نظام می‌شود، تصریح کرد: انتخابات تأثیرگذارترین راه دخالت مردم در حاکمیت با تعیین افراد برای تصدی مسئولیت‌ها است و حضور در پای صندوق رأی همانند جهاد است و هر رأی تیری بر دل بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با تاکید بر حضور حداکثری، پرشور و آگاهانه در انتخابات گفت: حضور پرشور در انتخابات زمینه ساز اقتدار ملی است و قدرت بازدارندگی کشور را افزایش می‌دهد.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر