logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۵۳۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در شرایط تحریم بدست آمده است

پیشرفت‌های-انقلاب-اسلامی-در-شرایط-تحریم-بدست-آمده-است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف در شرایط تحریم بدست آمده است، گفت: این دستاوردهای با ارزش انقلاب به صورت مستمر باید در جامعه تبیین شود.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در هر جامعه و با هر نگاه و سلیقه‌ای وقتی افرادی به عنوان کارگزاران و نیروی حاکمیتی به کرسی نشستند اصل نگاه و هدف آنها برای بقای حکومت، حاکمیت و خدمت به مردم تحت حکومت خود می‌باشد گفت: مردم هر چه قدر خدمت و حمایت و کارگشایی ببینند به حمایت از دولت و حکومت خود می‌پردازند و در غیر این صورت تداوم نارضایتی‌ها کم کم در جامعه اتفاقاتی می‌افتد که گاها موجب ساقط شدن حکومت می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی گفت: مصداق عینی آن را می‌توان حکومت پهلوی قبل از سال ۱۳۵۷ در کشور ایران را در نظر گرفت که توسط مردم و رهبری امام راحل منقرض شد.

حجت‌الاسلام ناصر افزود: انقلاب اسلامی؛ دستاوردهای جهشی متکی به معنویت این نظام الهی از چنان گستردگی و تنوعی برخوردار بوده که امروزه نه تنها اندیشمندان و صاحبنظران بی‌طرف غربی و شرقی، بلکه دشمنان نظام نیز بر عظمت آن اذعان داشته و به کارآمدی بالای آن اعتراف دارند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: بعد از تشکیل حکومت اسلامی که امام خمینی(ره) صاحبان اصلی آن را مردم مستضعف معرفی و خدمت به کوخ‌نشینان را ترجیح دادند، کاخ نشینان و مردم محروم را ولی نعمت خود و حکومت می‌دانست همین امر باعث بقا و استمرار حکومت جمهوری اسلامی شده است لذا محسوس بودن و نشان دادن خدمات به مردم بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام ناصر ابراز کرد: همانطور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ «همه این پیشرفت‌های علمی، اجتماعی و فنی در شرایط تحریم اتفاق افتاده است؛ این خیلی مهم است. دروازه‌های علم را، دروازه‌های فناوری را بر روی ما بستند، راه‌ها را مسدود کردند، محصولات مورد نیاز ما را به ما نفروختند و ما اینجور پیشرفت کردیم».

وی اضافه کرد: امروزه در روزگاری سپری می‌کنیم که به نام عصر ارتباطات مشهور است و برای مردم زندگی در فضای مجازی به حقیقت تبدیل شده و همین امر باعث سوء استفاده دشمن برای عملی کردن نقشه‌های خود شده آنها با تبلیغات، دروغ پردازی و شبهه افکنی سعی در منفی جلوه دادن پیشرفت‌ها و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه ابعاد دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: اگر تبیین و روشنگری در بیان حقیقت و این همه دست آوردی که کشور دارد صورت نپذیرد دشمن به خواسته‌های خود نزدیکتر خواهد شد.

حجت‌الاسلام ناصر تاکید کرد: از مهمترین وظایف همه مسئولین نظام از بالاترین مقام تا یک کارگر جزء و حتی آحاد مردم با بصیرت به ویژه اساتید و معلمین دلسوز در تمامی مراکز علمی و آموزشی، جهاد تببین است و از مصادیق مهم و اصلی آن همین بیان دستاوردهای کشور جمهوری اسلامی ایران آن هم در مقابل این همه هجمه از جانب دشمنان و بدخواهان می‌باشد.

وی ابراز کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی هم یکی از بهترین فرصت‌ها برای بیان دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... است مشاهده واقعیت‌ها و حقایق پیشرفت که ایران اسلامی در خیلی از علوم مختلف و اصلی جزء کشورهای برتر دنیا می‌باشد که کمتر کسی مخصوصا دشمنان ایران اسلامی به ذهنشان هم خطور نمی‌کرد که با این همه فشار، تهدید و تحریم و جنگ‌های مختلفت نظامی و غیرنظامی ایران به این جایگاه رفیع برسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برای استمرار قوی و بیشتر شدن سرعت پیشرفت کشور آگاه کردن مردم از دستاوردهای مختلف نظام کاری لازم و ضروری می‌باشد که به تعبیر امام خامنه‌ای از آن به عنوان واجب قطعی و فوری نام برده شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر