logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۵۳۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس خانه احزاب استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در حوزه دفاعی چشمگیر است

پیشرفت‌های-انقلاب-اسلامی-در-حوزه-دفاعی-چشمگیر-است-
رئیس خانه احزاب استان زنجان با بیان اینکه بیان دستاوردهای انقلاب موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود گفت: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در حوزه دفاعی چشمگیر است.

اکبر عباسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه مردم در جامعه انتظاراتی دارند که باید برآورده شود از جمله این انتظارات عبارت است از داشتن رفاه، امنیت به ویژه عدالت اجتماعی در بین مردم رعایت شود و دست، دست درازان به بیت‌المال قطع شده و مسئولین نظارت باید دقت لازم را داشته باشند.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: مشارکت مردم پای صندوق‌های رای لازم و ضروری است و این مهم وظیفه شرعی و ملی در جامعه می‌باشد چرا که دوست و دشمن رسانه‌های مختلف پیگیر اتفاقات مهم در کشور هستند و مردم همیشه درصحنه با حضور پر شور خود نقشه‌های دشمنان را نابود خواهند کرد.  

رئیس خانه احزاب استان زنجان عنوان کرد: قبل از انقلاب کشورمان یک کشور بزرگی بود که متاسفانه براثر بی‌تدبیری حاکمان بخش‌هایی از ایران تجزیه شد.  

عباسی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری؛ چهل و پنج سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد. این انقلاب پدیده‌ای الهی و مبارک بود که در اواخر قرن بیستم، جهان را به لرزه درآورد و نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن کرد و اکنون پس از گذشت چهار دهه از عمر گران‌مایه‌ این شجره‌ پر امید، نیکوست به بازخوانی برخی دستاوردهای آن پرداخته شود تا برخی بر این باور نباشند که  این انقلاب به‌سادگی به بار نشسته و در حفظ آن کوشاتر باشند.  

وی گفت: امروز یکى از افتخارات بزرگ ملت ما این است که در برابر بزرگترین مشکل، باعث و مسبب جنگ‌های مختلف در جهان قد علم کرده است و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده است.

رئیس خانه احزاب استان زنجان اضافه کرد: روزگاری ما برای دفاع از خودمان در برابر دشمنان تجهیزاتی نداشتیم و امروز اقتدار نظامی خود را با ناوها و دیگر تجهیزاتمان به رخ جهانیان می‌کشیم.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی نسبت به پیشرفت‌های صورت گرفته در کشور حساس شده‌اند ادامه داد: امروزه ایران در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی و پزشکی در جهان مطرح است و یکی از عوامل پیشرفت ایران اتحاد و همبستگی بین افراد در جامعه است.

لایه جدید...

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر