logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۵۳۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس فدراسیون تنیس در مجمع انتخاباتی استان زنجان؛

بیش از 800 تنیسور در کیش رقابت می‌کنند

بیش-از-800-تنیسور-در-کیش-رقابت-می‌کنند
رئیس فدراسیون تنیس در مجمع انتخاباتی استان زنجان؛ با بیان اینکه برگزاری مسابقات در این سطح نشان از ظرفیت این فدراسیون برای توسعه و پیشرفت دارد گفت: در رقابت‌های دیویس کاپ سریلانکا نیز ایران افتخارآفرینی کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان زنجان، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در مجمع انتخاباتی استان زنجان گفت: بیش از 800 تنیسور طی 100 روز در کیش رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

 وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات در این سطح نشان از ظرفیت این فدراسیون برای توسعه و پیشرفت دارد ابراز امیدواری کرد: در رقابت‌های دیویس کاپ سریلانکا نیز ایران افتخارآفرینی کند.

عزیزی گفت: تنیس جزو فدراسیون‌های برتر در تعداد اعزام‌ها به خارج از کشور است و توانسته نگاه آسیا را به خود تغییر دهد طوری که با گرفتن رأی 31 کشور صاحب 7 کرسی و عضو یکی از کمیته‌ها در Itf  نیز  شده است.

رئیس فدراسیون تنیس همچنین از افزایش رنک ایران در Itf وAtf  در سال‌های اخیر خبر داد و افزود: از رنک 4 در Atf به 8 رسیدیم و امیدواریم از 8 Itfبه 21 برسیم.

این مسئول ورزشی درآمد تنیس زنجان را به نسبت استان‌های در مطرح خود بالا برشمرد و اظهار داشت: این فعالیت و عملکرد نوید موفقیت‌های پیش رو را برای استان می‌دهد و ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک رادین مظفری و قهرمانان دیگری در زنجان پرورش یابند و به تیم ملی دعوت شوند. 

وی همچنین از برگزاری دوره داوری به میزبانی ایران در 2025 خبر داد و افزود: زنجان نیز باید تلاش کند یک نماینده در این دوره داشته باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر