logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۱۵۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت تنیس استان زنجان در گفتگو باموج‌رسا:

مسابقات تور ایرانی تنیس نونهالان دختر به میزبانی زنجان برگزار شد

مسابقات-تور-ایرانی-تنیس-نونهالان-دختر-به-میزبانی-زنجان-برگزار-شد
رئیس هیئت تنیس استان زنجان با بیان اینکه این رقابت‌ها به صورت انفرادی برگزار شد گفت: مسابقات تور ایرانی نونهالان دختر ایران به میزبانی زنجان برگزار شد.

مریم کاظمی راد در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با بیان در این مسابقه ۸۰ دختر نونهال تنیسور با هم به رقابت پرداختند اظهار کرد: برای اولین بار استان زنجان مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز نونهالان دختر ایران را میزبانی کرد که از تمامی استان‌های کشور در آن حضور داشتند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این رقابت‌ها به صورت انفرادی برگزار شد و ۸۰ دختر نونهال تنیسور با هم به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت تنیس استان زنجان عنوان کرد: اختتامیه این مسابقات ظهر روز جمعه۱۳ مرداد ماه با حضور جوادبازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون، رمضانی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستانپ، کاظمی راد رئیس هیات برگزار شد.

کاظمی راد گفت: مسابقات در آکادمی تنیس روی میز شهید ابوالفضل رضوی زنجان برگزار و در آخر به نفرات برتر مدال و احکام قهرمانی اهدا شد.

وی تصریح کرد: مسابقات تور ایرانی نونهالان دختر ایران برای اولین بار به صورت انفرادی با میزبانی شهر زنجان برگزار شد و دوره دوم آبان ماه برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت تنیس استان زنجان تاکید کرد: تعداد شرکت کنندگان داور در این مسابقات 10 نفر بوده که 5 نفر از داوران از استان زنجان حضور داشتند.

کاظمی رادتصریح کرد: نتایج به دست آمده در این مسابقات عبارت است از فاطمه احمدی از همدان مقام اول، کیانا نوروزی از استان فارس مقام دوم و دیانا فلاح از استان تهران و آوا خدابنده‌لو از همدان مشترکا مقام سوم و باران فرزانه از استان البرز بازیکن برتر اخلاق شناخته شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر