logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۵۳۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان: 

نمایندگان مجلس تاثیر زیادی در پیشرفت مناطق دارند

نمایندگان-مجلس-تاثیر-زیادی-در-پیشرفت-مناطق-دارند
استاندار زنجان گفت: نمایندگان مجلس تاثیر زیادی در پیشرفت مناطق دارند بنابراین باید در انتخاب افراد توانمندتر دقت به خرج دهیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، محسن افشارچی روز دوشنبه در آیین افتتاح گازرسانی به روستای شیت طارم و ۲۰ روستای دیگر استان در جمع مردم این روستا، اظهار داشت: برکات زیادی طی حیات انقلاب اسلامی عاید کشور شده است ولی با این وجود مشکلاتی هم وجود دارد که امیدواریم در حل آنها نیز موفق شویم.

بیشتر بخوانید

وی از انعقاد قرارداد آبرسانی به ۱۵۷ روستا در استان خبر داد و گفت: تا سال آینده آبرسانی به ۹۰ روستا به اتمام می‌رسد.

افشارچی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو و لزوم مشارکت حداکثری در آن اشاره کرد و گفت: هیچ سلاحی در دنیا به اندازه حضور مردم در عرصه بزرگ و مؤثر نیست و مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت اقتدار کشور و عقب‌نشینی دشمن می‌شود.

وی افزود: یکی از برکات انقلاب، فراهم کردن حضور مردم در رقم زدن سرنوشت خود است و ساختار هم به نوعی است که هر فردی می‌تواند در بدنه قدرت وارد شود.

افشارچی اظهار کرد: نمایندگان مجلس تاثیر زیادی در پیشرفت مناطق دارند بنابراین باید در انتخاب افراد توانمندتر دقت به خرج دهیم.

استاندار زنجان گفت: مقاومت ملت ایران در برابر استکبار سابقه ۲۰۰ ساله دارد و اکنون نیز مقاومت آحاد مردم موجب توانمندی و اقتدار نظام و انقلاب می‌شود.

استاندار زنجان در ادامه حضور خود در شهرستان طارم از محدوده تعیین شده برای احداث ناحیه صنعتی چورزق بازدید کرد.

افشارچی در این بازدید افزود: تلاش ما رفع موانع واگذاری این محدوده و تامین زیرساخت‌های آن در کوتاه‌ترین زمان است.

وی اظهار کرد: بخش قابل توجهی از کارها در این خصوص انجام شده است و امیدواریم با اتمام فرآیندهای اداری، سوم خرداد ماه سال آینده عملیات اجرایی تامین زیرساخت‌ها در این منطقه فراهم شود.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر