logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۵۳۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی؛

عملیات «نسیم حضور» در روستاهای هدف زنجان برگزار می‌شود

عملیات-«نسیم-حضور»-در-روستاهای-هدف-زنجان-برگزار-می‌شود
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه اصلی محسوب می‌شود مقام معظم رهبری نسبت به این مهم تاکیدات زیادی دارند گفت: در این راستا عملیات «نسیم حضور» در روستاهای هدف زنجان برگزار می‌شود.

جلال غورغانلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان در راستای حضور حداکثری و انقلابی روستاهای هدف در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و در انتخابات دوازدهمین دوره انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری عملیاتی تحت عنوان عملیات «نسیم حضور» برنامه‌ریزی کرده و در حال اجرا است، گفت: این عملیات از 11 بهمن ماه شروع و تا 11 اسفند ماه با راهبری امامان روستا و همسران آنها با تلاش شبانه روزی هسته‌های جهادی برادران خواهران در روستاهای هدف مناطق سه گانه نسبت به اجرای ماموریت اقدام خواهند کرد. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این راستا ستاد تبیین با حضور معتمدین محلی و هسته جهادی روستاها تشکیل شده است و با استفاده از ظرفیت ماه رجب، اعیاد شعبانیه نسبت به تبیین و تشریح عملیات نسیم ظهور اقدام خواهد شد.  

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان عنوان کرد: هدف این عملیات اهالی روستاهای هدف در روز انتخابات حضور پرشور و انقلابی داشته باشند و نماینده اصلح برای مجلس و خبرگان رهبری را انتخاب کنند. 

غورقانلو ابراز کرد: شرکت در انتخابات وظیفه اصلی محسوب می‌شود چرا که مقام معظم رهبری نسبت به این مهم تاکیدات زیادی دارند و مردم آگاه و همیشه در صحنه با حضور پررنگ خود دشمنان نظام را ناامید خواهند کرد. 

وی ابراز کرد: از جمله اهداف دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است که جوانان باید نسبت به این مهم توجه داشته باشند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ شرکت در انتخابات، یک عمل صالح است؛ این عمل صالح را باید با شوق و بوقت انجام داد. بسیاری از کارها هست که زمان آن در یک برهه‌ی خاص است؛ انتخابات ریاست جمهوری از این قبیل است.

وی خاطر نشان کرد: امروز اگر ما ایرانی‌ها اقدام به انتخاب کردیم، امکانی را برای خود و کشورمان به وجود آورده‌ایم. اگر منِ ایرانی امروز این عمل صالح را انجام ندهم به دِین خود عمل نکردم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر