logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۵۳۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان البرز:

حضور در انتخابات مانع رسیدن دشمنان به اهداف خود خواهد شد

حضور-در-انتخابات-مانع-رسیدن-دشمنان-به-اهداف-خود-خواهد-شد
دبیر فرهنگی انقلاب اسلامی استان البرز گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات مانع دستیابی دشمنان به نقشه ها و اهداف خود در منطقه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حسین امیدیان در نشست بصیرتی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد، به حضور مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات مانع دستیابی دشمنان به نقشه‌های خود در منطقه خواهد بود لذا آحاد ملت باید برای پایداری انقلاب و ایران اسلامی در انتخابات حضور گسترده داشته باشند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه انتخابات تجلی حضور مردم در صحنه سیاسی کشور است، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات باعث تقویت جمهوری اسلامی، از بین بردن موانع ظهور و کمک به جریان مقاومت است.

امیدیان به جریان مقاومت اشاره کرد و افزود: جریان مقاومت هیمنه استکبار و اسرائیل را شکست داد و پوشالی بودن قدرت آنها را به دنیا ثابت کرد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان البرز پیشرفت‌های امروز کشور را از برکت نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز کشور قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست و این همه پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف از برکت نظام جمهوری اسلامی است.

این فعال سیاسی، فرهنگی و امنیتی خاطرنشان کرد: ما علاوه بر حضور در انتخابات پیش‌رو باید برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر