logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۵۳۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]

آنچه در خصوص انتخابات در فضای مجازی استان زنجان گذشت

آنچه-در-خصوص-انتخابات-در-فضای-مجازی-استان-زنجان-گذشت
در طول هفته گذشته معرفی عامل تخریب کاندید‌اها در فضای مجازی به دستگاه قضا، افزایش تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده در استان زنجان و سایر موضوعات در خصوص انتخابات از جمله مسائلی بود که در فضای رسانه‌ای استان به آن پرداخته شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در طول هفته گذشته معرفی عامل تخریب کاندید‌اها در فضای مجازی به دستگاه قضا، افزایش تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده در استان زنجان و سایر موضوعات در خصوص انتخابات از جمله مسائلی بود که در فضای رسانه‌ای استان به آن پرداخته شد.

بیشتر بخوانید

اخبار شهرستان ابهر:

*آغاز تبلیغات علنی و زود هنگام نامزد‌های انتخاباتی ابهر، خرمدره و سلطانیه(با ادعاهای واهی، آمارهای ساختگی سرمایه‌گذاری و اشتغال! و افترا به سایر ثبت‌نام کنندگان کاندیداهای مجلس) و دعوت مردم برای شروع تبلیغات کوچه به کوچه و نقض قانون شورای نگهبان! 

انتخابات_ابهر_خرمدره_سلطانیه:

آخرین تحلیل‌های انتخاباتی متعلق به اتاق فکر جوانان منطقه ابهر خرمدره سلطانیه 

*یک کاندیدا بعد از سه سال این موضوع را متوجه شده که در انحصار بودن برایش چیزی جز آسیب به همراه نداشته و جز دور شدن از مردم عایدش نشده است. او هر چند خیلی دیر ولی این روزها سعی می‌کند دایره ارتباطی خود را به شکل عجیبی بسط داده و حتی با « توسل به اصلاح‌طلبان منطقه» در حال بزرگ کردن دایره اطرافیان خود است. حال باید دید با توجه به تجربه ۴ ساله مردم، توانایی این کار را خواهد داشت یا نه؟!

*کاندیدا دیگر در میان بهت همگان در سکوت و آرامش، بخوبی مسیر مجلس را پیش گرفته است و توانسته اجماع خوبی در کل منطقه برای خود محقق کند البته بایستی امیدوار باشد تا آخرین روز انتخابات تغییری در اوضاع وی شکل نگیرد.

* کاندیدا بعدی، عموما نفرات انتخاباتچی سال‌های قبل هستند و کاندیدا تقریبا مسیر پیروزی را از کاندیداهای برنده گذشته الگو‌برداری کرده است. تنها مشکل این کاندیدا میزان مشارکت طرفداران وی در انتخابات است که به نظر از این حیث از دیگر رقبا بسیار عقب است، حضور انتخاباتچی‌ها در کنار کاندیدا یکی از نقاط قوت ایشان است و به همین دلیل یک برنامه‌ریزی قوی نوشته شده که در زمان معلوم خودش را نشان خواهد داد.

*یک کاندیدا دیگر نیز نتوانسته یارگیری خوبی در زمان خودش انجام دهد و برگه برنده خاصی برای روز‌های آتی ندارد و تنها امید به رای‌های سال‌های قبل خود و شناخت دوستان از وی دارد، با توجه به اینکه این کاندیدا منصوب به ابهر است، می‌تواند رای‌های خاکستری یکی از نماینده‌های دوره قبل را به نفع خود تغییر دهد و فعالیت خود را در سلطانیه گسترش دهد تا بتواند پیروز این دوره شود(وضعیت وی در خرمدره اصلا جالب نیست). 

صدانیوز: 

*با مشخص شدن اسامی کاندیداهای تائید صلاحیت‌شده؛ انتخابات مجلس وارد مرحله جدیدی شده است که در این شرایط باید، فضای حداقلی رقابت برای این افراد فراهم شود.

اینکه نمایندگان فعلی مجلس که همه آن‌ها هم جزو کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند، به هر بهانه‌ای با نصب بنر و یا حضور در برنامه‌های مختلف دولتی و صداوسیما دیده می‌شوند، حتما بی‌‎عدالتی و تبلیغات زودهنگام است.

*تعطیلات انتخاباتی برخی از اعضای شورا، اخبار واصله نشان می‌دهد اعضای حامی نماینده مجلس در شورا، این روزها کمتر بر روی انجام وظایف نمایندگی خود در شورا تمرکز کرده و بیشتر در تلاش برای حفظ کرسی نماینده محبوب خود هستند.

البته این موضوع تنها به اینجا محدود نمی‌شود و برخی از اعضای شورا بی‌مهابا با ارسال پیام به ادمین‌های فضای مجازی از جمله صدای زنجان نسبت به پیام‌های انتقادی مردمی به این نماینده واکنش نشان می‌دهند.

همدلی:

*عامل تخریب کاندیداها در فضای مجازی به دستگاه قضا معرفی شد

*رئیس ستاد انتخابات استان زنجان؛ یکی از کاندیدا که تبلیغات بیش از حدی در این روزها دارد، مقرر شد تا صلاحیت این فرد دوباره مورد بازنگری در شورای نگهبان قرار گیرد با این شرایط احتمال رد وی دور از انتظار نیست و طبق قانون این اختیار وجود دارد.

زنجان پرس:

*نصب هرگونه وعده دروغ پیگرد قانونی دارد!

*قابل توجه کاندیداهای انتخابات/ استفاده از رسانه‌های محیطی برای نامزدهای انتخابات مجاز شد

*یک نامزد جدید در حوزه انتخابیه زنجان و طارم وارد رقابت انتخاباتی می‌شود 

*هفته آینده برخی از نامزدهای انتخابات حوزه‌ انتخابيه زنجان و طارم از سوی شورای نگهبان تایید شده و به وزارت کشور اعلام خواهد شد

*کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند با حضور این نامزد روند انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم شکل جدیدی به خود خواهد گرفت

موج‌رسا:

*تا انتخابات همراه با خبرنگاران_۹؛ روضه‌های خانگی محل وعده کاندیدای مجلس نیست

*رئیس ستاد انتخابات استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا: عامل تخریب کاندیداها در فضای مجازی به دستگاه قضا معرفی شد

ایسنا:

*۷۱ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی، به ازای هر کرسی در زنجان

عصر زنجان:

*سعدالله نصیری قیداری حوزه انتخابیه خود را به شهرستان خدابنده تغییر داد

*دمیدن هوای تازه /ورق انتخابات در زنجان برگشت

*با حضور ... تقریبا تمام تحلیل‌های احزاب در زنجان به هم خورده و پیش‌بینی‌ها برای مشارکت نیز دستخوش تغییرات مثبت خواهد شد

*لیست ۸ کاندیدای جدید تایید صلاحیت شده از استان زنجان

فارس:

*تأیید صلاحیت ۲۴۷ داوطلب نمایندگی در استان زنجان

*تبلیغات انتخاباتی زودهنگام منجر به رد صلاحیت کاندیدا می‌شود

*کاندیداها از تخریب چهره یکدیگر پرهیز کنند

*حضور پرقدرت بانوان جذابیت انتخابات را بیشتر کرده است

*حضور چهره‌های جوان و با دانش، امیدبخش آینده‌ای روشن برای این منطقه را دارد 

*حضور غیرفعال و‌ پوششی نامزدها به نفع کاندیدا خاص در این حوزه موجب تخریب فرد غیرفعال و پوششی خواهد شد( بیش از سه نفر فعلا در این لیست در این شرایط هستند)

*مطالب مذکور کلا شنیده‌های انتخاباتی در شبکه‌های مجازی است که عینا نقل شده است و خبرگزاری موج‌رسا هیچ مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر