logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۵۳۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر خبر داد:

راهیابی بانوی ابهری به مرحله بین‌المللی رشته دعاخوانی

راهیابی-بانوی-ابهری-به-مرحله-بین‌المللی-رشته-دعاخوانی
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: لیلا بابایی از خانه قرآن شناط ابهر حائز رتبه اول کشوری در بخش دعاخوانی شد و به مرحله بین‌اللملی در این رشته راه پیدا کرد.

حجت‌الاسلام داود شجاعی در گفتگو با پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا گفت: لیلا بابایی از خانه قرآن شناط ابهر در سی‌امین مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در بخش دعاخوانی حائز رتبه اول کشوری شد و به مرحله بین‌المللی راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در این مسابقات، همه استان‌های کشور حضور داشتند، گفت: مسابقات ۴ روزه بود و در دو مرحله مجازی و حضوری در استان قم برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: در اولین مرحله از این مسابقات شرکت‌کنندگان به صورت مجازی صوتی از دعاخوانی خود به دبیرخانه این مسابقات ارسال کرده و ۸ نفر برگزیده این مرحله برای رقابت به صورت حضوری در استان قم حاضر شدند.

این مسئول افزود: با استعانت از خدای متعال، سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در سال ۱۴۰۲برگزار شد، سطح این دوره از مسابقات و رشته‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شد که آحاد مردم بتوانند در این مسابقات شرکت کنند، جهت بهره‌وری کامل از این رویداد، تلفیقی از آموزش و رقابت را دراین طرح در نظر گرفته شد. 

حجت‌الاسلام شجاعی اظهار داشت: رونق آموزش‌های قرآنی از طریق برقراری کلاس‌های قرآنی در سطح شهرستان‌ و ایجاد شور و نشاط و رقابت قرآنی و شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی در بین عموم مردم از اهداف این برنامه‌ها است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر