logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۵۳۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
یادداشت؛

ایثار خبرنگاری که یادش را ماندگار کرد

ایثار-خبرنگاری-که-یادش-را-ماندگار-کرد
خانم ملکناز نجفی، خبرنگار فعال و بااخلاق پایگاه خبری موج رسا دو سال قبل به دلیل مرگ مغزی از میان ما پر کشید اما با ایثار خود یادش را ماندگار کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آری! صحبت از خانم ملکناز نجفی، خبرنگار فعال و تلاشگر پایگاه خبری – تحلیل موج رسا است که عمری در این کسوت گذراند اما تقدیر بر این بود که امروز در میان ما نباشد!

بیشتر بخوانید

آنچه که از همکاران و دوستان شنیده‌ام این است که بانو ملک ناز نجفی بسیار دقیق و وقت شناس بودند زمانی که در دفتر کار بودند اول کارهای مربوطه را انجام می‌دادند و فردی مسئولیت پذیری بودند.

ایشان کارت اهدای عضو داشتند و در سامانه اهدای عضو نیز ثبت نام کرده بودند بانو ملک ناز بعد از زایمان در تهران روز اول فرزند خود را در آغوش گرفت و روز دوم به دلیل فشار خون بالا به کما رفت و بعد از مدتی آسمانی شد.

چندین سال در عرصه خبر قلم زد و در جشنواره‌های متعددی افتخاراتی را کسب کرد و به عنوان مدیر مسئول نشریه پژواک و سردبیر موج‌رسا، خبرنگار خبرگزاری‌های فارس، ایسنا فعالیت داشت.

ایشان خبرنگاری متعهد و دلسوز بودند  که دوره فعالیت‌های رسانه‌ای که انجام می‌دادند همه تلاش خود را در راه اعتلای اندیشه و آگاهی جامعه، تبیین نیازمندی‌ها و مطالبات مردم سپری نمود و در این راه موفق بود.

ایشان سال‌های بسیاری را در عرصه خبر طبق وظیفه اصلی خود قلم زد تا بتواند ناگفته های مردم را با زبان خبری به گوش مسئولین برساند و باری از دوش و مشکلات مردم بردارد و مطالبات مردم را بازگو کند و چه دلسوزانه در این راه قدم برداشت.

آنچه که درباره بانو ملک ناز نجفی شنیده‌ام در کار جدی و پرتلاش بودند و وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن در عرصه خبر انجام دادند.

روزگاری عجیبی است؛ کسی چه می‌داند تقدیر برای فردایش چه در نظر گرفته است مرحومه ملک ناز نجفی یک مادر مشتاق، برای گرفتن كارت اهدای عضو بود و در نهایت همین کارت سند اهدای اعضای بدن ملک‌ناز شد.

اهدا عضو از جمله کارهای حسنه‌ای است که می‌توان برای رضای خدا و نجات بیماران انجام داد و ملک ناز این کار را عاشقانه انجام داده بود و دوست داشت اگر اتفاقی برایش افتاد بتواند جان بیماری را اینگونه نجات دهد.

او الان یک دختر 2 ساله به نام آتاناز دارد دختری کوچک و زیبا درست مثل خودش، دختری که روزی بزرگ می‌شود و بر مادر دور اندیش خود افتخار می‌کند و مادری که آرزو داشت مادر یاشد و برای فرزندش مادری کند ولی عجل مهلت نداد و وقت رفتن فرا رسیده بود.

ملک ناز با اهدا اعضای بدن خود باعث نجات جان چند نفر شد او با خدا معامله کرد و کسی که با خدا معامله کند ضرر نخواهد کرد و او این را به خوبی می‌دانست.

ملک ناز نجفی خبرنگار پر تلاش را یاد کنیم با صلواتی بر محمد و آل محمد

 

 

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : به یاد خانم نجفی ] [ ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ ]
روحشان شاد خبرنگاری مهربونی بودند دست نویسندخ متن درد نکنه که ازایشون یاد کردند
[ نام : م مثل مادر ] [ ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ]
تحسین برانگیز بود
[ نام : ] [ ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ]
جوان بودند روحشان شاد
[ نام : ] [ ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ]
آفرین بر شما نویسنده محترم یاد ونام این عزیز را گرامی می‌دارید
فرم ارسال نظر