logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۵۲۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

نگاه متفاوت به انقلاب اسلامی رو به رشد

نگاه-متفاوت-به-انقلاب-اسلامی-رو-به-رشد-
بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و سقوط نظام شاهنشاهی، با رهبری امام خمینی(ره)، روح آزادی‌خواهی و ارزش نهادن به کرامت والای انسانی، نه تنها در کشور عزیزمان ایران، بلکه در اقصی نقاط جهان دمیده شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و سقوط نظام شاهنشاهی، با رهبری امام خمینی(ره)، روح آزادی‌خواهی و ارزش نهادن به کرامت والای انسانی، نه تنها در کشور عزیزمان ایران، بلکه در اقصی نقاط جهان دمیده شد.

بیشتر بخوانید
جنگ نابرابری که ما از جزئی‌ترین اقلام، از سیم خاردار گرفته تا سلاح‌های سنگین را از کشورهای دیگر، آن هم با واسطه‌های متعدد تهیه می‌کردیم.
همه اینها گواه تاریخی وابسته بودن رژیم پهلوی به کشورهای بیگانه را بیان می‌کند .
اما؛ جوانان انقلابی و دانشگاهی، آستین همت بالا زده و با همت و پشتکار و امید به خدای متعال با حرکت‌های علنی و مهندسی معکوس به پیشرفته ترین ادوات نظامی دست یافتند. که نتیجه آن را در پایان دادن تخاصم صورت گرفته و در سال‌های اخیر در عرصه دیپلماسی و میدان، به وضوح می‌توان مشاهده کرد.
بعد از ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای(مد ظله) و مطالبات کلیدی ایشان بالاخص در زمینه رشد و تقویت داخلی به توسعه شرکت‌های دانش بنیان، جلوگیری از واردات بی‌رویه، دانش بنیان کردن صنایع بزرگ مثل نفت، همکاری دانشگاه و صنعت، مهارت افزایش کارگران و صنعت و ارتقای کیفیت کار، مدیریت جامع صنعت کشور و تهیه نفسه راهبردی آن، مبارزه قاطع با قاچاق کالا، مبارزه جدی با فساد مالی، تشکیل زنجیره‌های تخصصی علم تا بازار، هم افزایش نخبگان با دستگاه‌های تولیدی، ثبات سیاست‌های پولی و مالی، هدایت نقدینگی به سمت تولید، شناسایی و رفع موانع تولید و حرکت علمی روز در زمینه تولید و پرتاب ماهواره‌های متعدد به فضا اشاره کرد.
همچنین در دیدار رهبر انقلاب با دانشجویان در ۱۵ شهریور امسال که  فرمودند؛ به قله نزدیک شده‌ایم و با اشاره حکیمانه‌شان که بیان کردند فتح قله‌ها با مقاومت و استقامت امکان پذیر است.
برای تحقق این امر با جهاد تبیین و امید آفرینی در سطح جامعه و روی کار آمدن مدیران متخصص و متعهد، زنجیره محکم دولت اسلامی تشکیل می‌شود.
به همین خاطر در انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح، گام اساسی در پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته خواهد شد.
زهیر شاهمرادی _ کارشناس رسانه

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ]
آقا محمد کریمی پسر منم انشا بنویسیه منتشر می کنید؟ یا فقط آقای شاهمرادی؟
[ نام : ] [ ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ]
انشا نوشتی برادر؟
فرم ارسال نظر