logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۵۲۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

پیشرفت‌های انقلاب با دوران پیش از آن قابل مقایسه نیست

پیشرفت‌های-انقلاب-با-دوران-پیش-از-آن-قابل-مقایسه-نیست
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب در عرصه‌های مختلف نظامی، علمی، پرشکی و غیره گفت: پیشرفت‌های امروز انقلاب اسلامی با دوران پیش از آن به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.

حجت‌الاسلام تقی محدر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه پیوند محکمی بین کار آمدی و مردم سالاری در جامعه وجود دارد، هیچ نظام دیکتاتوری و نظامی که مبتنی بر استبداد رای بر قشر خاص باشد موفق نیست گفت: اتحاد و یکپارچگی مردم در زمینه‌های مختلف رکن اصلی پیروزی بر برابر غلبه مشکلات است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: سابقه تاریخی در موضوعات مختلف در جامعه اثبات می‌کند نظام‌هایی که مبتنی بر رای یا شخص خاص باشد کارآمدی خاص را نداشته و نتیجه بحش نبوده و بعد از مدتی رو به زوال است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان عنوان کرد: بین کار آمدی و مردم سالاری ارتباط وسیع وجود دارد و در خصوص کار آمدی امکانات، موانع و مشکلات وجود دارد که باید سنجیده شود و نمی‌توان ادعا کرد که نظام جمهوری اسلامی در تمام شاخص‌ها مطرح شده و دارای نمره عالی است.

حجت‌الاسلام محدر گفت: بالاخره موانعی بر سر راه وجود داشته که از جمله می‌توان به هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد که باعث ویران شدن شهرها و روستا شد و بعد از جنگ نیز ویرانی‌های به جا مانده مورد بازسازی قرار گرفت.

وی افزود: از دیگر موانع می‌توان به تحریم‌ها اشاره کرد که دشمنان نظام برای تحت فشار گذاشتن مردم در 45 سال گذشته انجام داده‌اند و برنامه‌های متعددی پیاده کردند تا موفق شوند ولی تحریم‌ها فرصتی برای پیشرفت شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان ابراز کرد: جمهوری اسلامی امروز قابل مقایسه با گذشته نیست در گذشته یک نظامی کاملا وابسته به غرب را شاهد بودیم نظامی که هیچ اختیار، دخل و تصرفی در امور کشور نداشت و کاملا وابسته به غرب بود‌.

حجت‌الاسلام محدر عنوان کرد: امروزه کشور ایران در تمام شاخصه‌ها از جمله نظامی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و خدمات پزشکی گام مهمی برداشته است و مشکلاتی در زمینه اقتصادی در جامعه وجود دارد که وابسته به مهار تورم است.

وی افزود: تجربه نشان داده هر جا نقش مردم پر رنگ است پیشرفت حاصل شده حضور مردم امری مهم در تعیین سرنوشت کشور از جنبه‌های مختلف است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان تاکید کرد: مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور و اجرای حاکمیت عدل وظیفه شرعی و الهی است.

حجت‌الاسلام محدر تاکید کرد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات فقط یک پدیده سیاسی نیست بلکه امتحان الهی، غیرت و اقتدار ملی است که در مقابله با دشمنان و مهمترین ارکان حفظ و بقا نظام انقلابی است.

وی گفت: دشمنان از حضور مردم در انتخابات وحشت دارند و برای عدم شرکت مردم تبلیغات گسترده در نظر گرفته است و باز هم به لطف خداوند به در بسته خواهد خورد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر